تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۶۶۲۲۶
به مناسبت هفته دولت؛

خدمات دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر بوده و به شایستگی تبیین شود

۰
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات دولت مردمی در استان بی نظیر بوده و به شایستگی تبیین شود.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مرادعلی پیوند، چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: عمر دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما این دو شهید والامقام نشان دادند با اخلاص می شود در اذهان مردم باقی بمانند.
وی با اشاره به اینکه دولت حرف های زیادی برای گفتن دارد گفت: عده ای تلاش می کنند خدمات و اقدامات دولت سیزدهم را تحت شعاع قرار دهند.
پیوند به دستاوردهای دولت آیت الله دکتر رئیسی اشاره و عنوان کرد: اقدامات بی نظیری در مدت عمر 2 ساله دولت سیزدهم انجام شد که هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات دولت توسط مدیران دستگاه های اجرایی در استان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر دولت به استان گفت: مردم استقبال بی نظیری از دولت داشتند و مورد دیگری که موجب برجستگی سفر دولت به استان شد افتتاح پروژه هایی بود که چندین سال نیمه کاره رها شده بودند  و در این دولت به سرانجام رسیدند.
به گفته معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی لازم برای حضور معاونین و مدیران کل استانداری استان در صدا و سیمای مرکز استان اندیشیده شده که به خوبی آنچه انجام شده به سمع و نظر مردم رسانده شود.
وی عنوان کرد: حضور مدیران در میان مردم و پاسخ گویی آنها در میز ارتباط مردمی و همچنین حضور در جلسات کارگروه ها در ارزیابی جشنواره شهید رجایی بی ثاتیر نیست لذا این موارد مورد توجه مدیران باشد.
پیوند با اشاره به اینکه تهمیدات لازم برای خلق اربعینی متفاوت اندیشیده شده است، گفت: استاندار سید علی احمدزاده، در این زمینه پای کار است، لذا انتظار می رود مدیران هم پای کار بیایند و تمام ظرفیت ادارات برای ایام اربعین بسیج شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

روان
Romania
دانشی چطور تو استانداری مشغول به کار شد؟

اول اینو توضیح بده بعد بیا خدمت کن
علی اکبر
Romania
چند تا از این کارهارو بگو مستند و واقعی البته آمار و ارقام تورم‌ و میزان فلاکت هم فراموش نشه خالی شدن سفره ما هم پیشکش خدایی با این مديران بیشتر از این هم انتظار نمیره
رسا
Iran, Islamic Republic of
یکی از این خدمات انتصاب شما بعنوان معاون استاندار بوده.... واقعا...
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
کدام خدمات جناب؟
زیر بار خدمات دولت در استان له ش
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
بشرطی در زمان تنهایی از گفته هایت وجدانت سرد باشد :::::: چون وجدان یگانه محکمه است
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1