تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۶۵۰۵۱
استاندار در بازدید از شلمچه

مجموعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در نقطه مرزی شلمچه + تصاویر

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه فرهنگی و زیارتی این استان در شلمچه آماده خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشور است.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمد زاده روز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، هدف از سفر به شلمچه را بررسی وضعیت سایت خدمات رسانی به زوار حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد در این منطقه از کشورمان بیان کرد.
استاندار افزود : پس از سفر دو روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد که برکات زیادی برای استان داشت، بلافاصله به شهر آبادان سفر کردم تا از نزدیک این مجموعه فرهنگی و زیارتی را مورد بازدید قرار دهیم و بر نحوه خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) نظارت داشته باشم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اولین استاندار کشور بود که برای بازدید از منطقه شلمچه مرز ایران و عراق امروز به آبادان سفر کرده است .
پیکر ۱۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از مرز شلمچه به کشور بازگشت. این شهدا از عملیات‌های والفجر یک، خیبر، بدر و کربلای ۴ و ۵ هستند. در این تبادل، پیکر ۸۰ نفر از نیروهای کشته شده رژیم بعث عراق به مقامات این کشور تحویل داده شد. قرار است پیکر این شهدای گمنام برای شناسایی به تهران منتقل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1