تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۲۵۱۲
کبنا گزارش می دهد

نشست شورای آموزش و پرورش گچساران/ روزی که صندلی نفت خالی بود(+تصاویر)

۰
کبنا ؛جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران با حضور فرماندار گچساران، انوشیروان قیطاسی رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران و اعضای این شورا در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: گزارشی از همایش روز معلم، تمهیدات لازم برای آزمون استخدامی شرکت نفت و امتحانات نهایی، احداث چمن مصنوعی در روستای رودبال با همکاری ورزش و جوانان و....دستور کار این نشست بود.
گفتنی است: غیبت مسئول روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست مهم و حساس شورای آموزش و پرورش سوال برانگیز است.مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران باید بدانند که جلسه شورای آموزش و پرورش از تاثیرگذارترین و مهمترین ظرفیت های قانونی برای پیشبرد اهداف متعاللی نظام تعلیم و تربیت بوده که تصویب ضوابط مالی مدارس، برنامه ریزی و تصمیم گیری در مورد تهیه زمین برای احداث و توسعه ی اماکن آموزشی و پرورشی ، برنامه ریزی برای چگونگی تشویق و تقدیر از کارکنان شایسته و لایق مدارس، تشویق و ترغیب صاحبان صنایع و.....می باشد. که جا دارد مسئولان نفت در کنار صیانت از تولید نفت و گاز در بحث مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای به شورای آموزش و پرورش و بالطبع به مشکلات و زیر ساخت های تعلیم و تربیت این شهر نفت خیزداشته باشند البته انوشیروان قیطاسی رئیس پرتلاش، دلسوز و جهادی آموزش و پرورش گچساران بارها از خدمات و کمک های نفت به آموزش و پرورش گچساران تقدیر و تشکر کرده است اما عمق محرومیت این شهرستان بسیار بالاست و مسئولان نفت باید به این موضوع، نگاه ویژه ای داشته باشند. بالاخص مدارس روستاهای گرمسیری این شهرستان (لیشتر،بابا کلان خیرآباد،آبشیرین، دشت مور، بی بی جان آباد، دژسلیمان،بن پیر) که در کنار چاه های نفت و گاز قرار دارند نیازبیشتری به مساعدت و کمک های نفت دارند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(( گفتنی است: غیبت مسئول روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست مهم و حساس شورای آموزش و پرورش سوال برانگیز است))
نشست مهم ؟؟؟
اگه این نشست مهم بود ، از بازاریان دعوت نمی شد !!!!!!!!
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1