تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۶۲۱۶۱
بازدید وزیر کشور از روند طرح نهضت ملی مسکن یاسوج؛

بازدید وزیر کشور از سایت جهاد مسکن ملی یاسوج / استاندار: افزایش قیمت غیرمتعارف شن و ماسه موجب مشکلاتی در روند کار نهضت ملی مسکن شده / وزیر کشور: این قیمت گذاری با مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مغایر است

۰
کبنا ؛وزیر کشور در اولین برنامه کاری خود از آخرین وضعیت روند طرح نهضت ملی مسکن بازدید کرد.
به گزارش کبنا، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز ( چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1402) در اولین برنامه کاری خود از سایت جهاد مسکن ملی یاسوج با ظرفیت 160 واحد و اعتبار 90 میلیارد تومان بازدید کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدامات دولت برای ساخت مسکن ملی گفت: افزایش قیمت غیرمتعارف شن و ماسه موجب مشکلاتی شده است، قیمت گذاری در دست دولت و اداره صمت نیست و بر اساس قانون، قیمت گذاری شن و ماسه باید توسط اتحادیه ها انجام گیرد.
وزیر کشور در این خصوص گفت: این قیمت گذاری با مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مغایر است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص پیشرفت پروژه سایت جهاد گفت: مسکن ملی در حال ساخت است و قراردادها دو ساله است، طی دو سال ساخت این مساکن به اتمام می رسد، با این حال اگر با این افزایش قیمت ها مواجه باشیم کار به خوبی پیش نخواهد رفت.
وزیر کشور با توجه به مساکن مهر نزدیکی سایت جهاد گفت که می توانستید این ساختمان ها را بجای 4 طبقه، 8 طبقه بسازید.
وحیدی در میانه بازدید از پیمانکار توضیح خواست، اما پیمانکار حضور نداشت و گویا پیمانکار از سمت دیگر سایت جهاد منتظر حضور وزیر کشور بوده، و وزیر از جای دیگری وارد پروژه شد.
در ادامه، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در استان به وزیر کشور گفت: حدود ۹ هزار نفر از متقاضیان در مرکز استان است که تاکنون ساخت ۵۲۵ واحد آغاز شده است.
عیسی شهامت افزود: برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج با مشکل زمین مواجه هستیم و امیدواریم با کمک مسئولان کشوری این مشکل در مرکز استان رفع شود.
دکتر وحیدی پس از گزارش معاون عمرانی و استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات لازم در جهت تسریع در ساخت طرح نهضت ملی مسکن را صادر کرد.
گفتنی است؛ در سفر یک روزه وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، وحیدی پس از ادای احترام به شهدای روستای ده برآفتاب، از تونل جاده سی سخت بازدید خواهد کرد، پس از آن از پل سوم و ساحل رودخانه بشار بازدیدی خواهد کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار می گیرد.
همچنین وزیر کشور از ساختمان در حال ساخت استانداری بازدید خواهد کرد و پس از آن در نشستی با معاونان استاندار، فرمانداران و شهردارهای استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین با ستاد اربعین استان شرکت خواهد کرد.
گفتنی است؛ وزیر کشور در مدت یکسال گذشته چندین بار به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده که قطعا این سفرها در عملکرد استانی دولت مثبت و مطلوب ارزیابی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شاهین
Iran, Islamic Republic of
آمدن وزیر کشو کارنماینده را برای فاتحه خوانی مختل کرده
م ف
Iran, Islamic Republic of
بپا دق مرگ نشی. بجای این حرفا کمی هم همدلی لازم است افرادی مثل شما با این ذات خراب نمیگذارند استان ما حال خوش داشته باشد مثل ماهی میمانی که اب را گل الود میکند
Iran, Islamic Republic of
آخ سی حسود
Iran, Islamic Republic of
واقعا یکی باید جلوی گرانی شن وماسه را بگیره ولی متاسفانه جوابگوی هیچ کس نیستن وسال گذشته سه مرحله گرونش کردن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1