تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۲۱۸۶
در نشست مشترک فرمانداران، شهرداران و سازمان های مردم نهاد با حضور وزیر کشور؛

وزیر کشور: شهرداران برای ایجاد نمایشگاه محصولات بانوان اقدام کنند / مدیرکل امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد: رویداد تحول آفرین مسیر نجات استان برگزار می شود

۲
۱
وزیر کشور: شهرداران برای ایجاد نمایشگاه محصولات بانوان اقدام کنند
کبنا ؛
نشست مشترک فرمانداران، شهرداران و سازمان های مردم نهاد با رویکرد مسائل اجتماعی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیرکشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استانداری و مدیران دستگاه های دولتی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، شامگاه چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه 1402) مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث جوانی جمعیت در استان گفت: با شروع هفته جمعیت رویداد تحول آفرین مسیر نجات استانی را خواهیم داشت و 9 تیم در این رویداد حضور خواهند داشت.  
عاطفه مدبرنژاد گفت: لازمه بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تدوین و اجرای سند کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف است.
مدبرنژاد اظهار کرد: در خصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانوار 276 نفر از بانوان غیرتحت حمایت را با کمک کمیته امداد امام خمینی استان توانستیم تحت پوشش و حمایت قرار دهیم.

وی گفت: طرح توانمندسازی زنان عشایری و روستایی در شهرستان چرام اجرا شد که با شناسایی ظرفیت های بومی این شهرستان انجام گرفت و با نتایج خوبی به اتمام رسید.
مدبرنژاد اظهار کرد: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پارک مادر و کودک نداریم، نیاز است که چنین پارکی با امکاناتی از جمله مرکز مشاوره، مرکز رشد، کتابخانه و دیگر امکانات را داشته باشد.
مدبرنژاد بیان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت ویژه ای از امور بانوان دارند اما انتظار داریم که با حمایت دولت در سه شهر اصلی استان این طرح اجرا شود.
وی گفت: در فرایند تولید نیاز است بازاری در نظر بگیریم تا چرخه اقتصادی تکمیل شود و زنان بتوانند محصولات خود را در جایی به فروش برسانند. در مناطق حاشیه نشین مثل مادوان نیز نیاز داریم مکان های تفریحی برای بانوان داشته باشیم.
مدبرنژاد بیان کرد: انتظار داریم نگاه ویژه ای که این دولت به زنان دارد، در این موارد نیز خود را نشان دهد و بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
وزیر کشور نیز در این نشست گفت: در خصوص نمایشگاه بانوان قرار بر این شده شهرداران در یکی از میدان های خوب شهر یک نمایشگاه ایجاد کنند و برای مرکز استان نیز چنین اقدامی انجام گیرد.
وحیدی اظهار کرد: در این شهر تفریح داشتن خیلی راحت است، کل استان یک پارک طبیعی عالی است.
شهامت نیز بیان کرد: پایین تر از استانداری نیز محلی برای اجرای طرح مربوط به بانوان در دستور کار قرار دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به همون خدا اینا فقط شوی تبلبغاتی برای عده ی خاصی هست که میان استان
ممد
Iran, Islamic Republic of
ایمان رو خبر کنید تا یه چندتا عکسی با وزیر بگیره و پخش کنه تو گروه ها
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1