کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست مشترک فرمانداران، شهرداران و سازمان های مردم نهاد با حضور وزیر کشور؛

وزیر کشور: شهرداران برای ایجاد نمایشگاه محصولات بانوان اقدام کنند

20 ارديبهشت 1402 ساعت 20:43

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث جوانی جمعیت در استان گفت: با شروع هفته جمعیت رویداد تحول آفرین مسیر نجات استانی را خواهیم داشت و 9 تیم در این رویداد حضور خواهند داشت.


نشست مشترک فرمانداران، شهرداران و سازمان های مردم نهاد با رویکرد مسائل اجتماعی در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیرکشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استانداری و مدیران دستگاه های دولتی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، شامگاه چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه 1402) مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث جوانی جمعیت در استان گفت: با شروع هفته جمعیت رویداد تحول آفرین مسیر نجات استانی را خواهیم داشت و 9 تیم در این رویداد حضور خواهند داشت.  
عاطفه مدبرنژاد گفت: لازمه بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تدوین و اجرای سند کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی توسط دستگاه ها و نهادهای مختلف است.
مدبرنژاد اظهار کرد: در خصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانوار 276 نفر از بانوان غیرتحت حمایت را با کمک کمیته امداد امام خمینی استان توانستیم تحت پوشش و حمایت قرار دهیم.

وی گفت: طرح توانمندسازی زنان عشایری و روستایی در شهرستان چرام اجرا شد که با شناسایی ظرفیت های بومی این شهرستان انجام گرفت و با نتایج خوبی به اتمام رسید.
مدبرنژاد اظهار کرد: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پارک مادر و کودک نداریم، نیاز است که چنین پارکی با امکاناتی از جمله مرکز مشاوره، مرکز رشد، کتابخانه و دیگر امکانات را داشته باشد.
مدبرنژاد بیان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت ویژه ای از امور بانوان دارند اما انتظار داریم که با حمایت دولت در سه شهر اصلی استان این طرح اجرا شود.
وی گفت: در فرایند تولید نیاز است بازاری در نظر بگیریم تا چرخه اقتصادی تکمیل شود و زنان بتوانند محصولات خود را در جایی به فروش برسانند. در مناطق حاشیه نشین مثل مادوان نیز نیاز داریم مکان های تفریحی برای بانوان داشته باشیم.
مدبرنژاد بیان کرد: انتظار داریم نگاه ویژه ای که این دولت به زنان دارد، در این موارد نیز خود را نشان دهد و بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.
وزیر کشور نیز در این نشست گفت: در خصوص نمایشگاه بانوان قرار بر این شده شهرداران در یکی از میدان های خوب شهر یک نمایشگاه ایجاد کنند و برای مرکز استان نیز چنین اقدامی انجام گیرد.
وحیدی اظهار کرد: در این شهر تفریح داشتن خیلی راحت است، کل استان یک پارک طبیعی عالی است.
شهامت نیز بیان کرد: پایین تر از استانداری نیز محلی برای اجرای طرح مربوط به بانوان در دستور کار قرار دارد.
 


کد مطلب: 462186

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462186/وزیر-کشور-شهرداران-ایجاد-نمایشگاه-محصولات-بانوان-اقدام-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1