تاریخ انتشار
جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۵۴۸۴۱
جام جهانی 2022 قطر؛

(فیلم و تصاویر) جشن و شادی مردم یاسوج در خیابان ها / تیم ملی با غیرت لبخند و شادی ملی را به مردم برگرداند / درخواست مردم یاسوج از کی‌روش

۷
۶
کبنا ؛امروز در بازی دوم رقابت های گروهی جام جهانی، ایران در دقایق آخر و در وقت اضافه موفق به شکست دو بر صفر ولز شد.
به گزارش کبنا، امروز (جمعه 4 آذرماه 1401) تیم ملی شادی را به مردم هدیه کرد و مردم شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج، گچساران، دهدشت، باشت، سی سخت و بهمئی، چرام و ... به یمن این اتفاق در خیابان ها به شادی پرداختند.
از هر سمتی از شهر یاسوج صدای شادی مردم شنیده می شود. هر لحظه خیابان های یاسوج شلوغ تر می شود و جمع شادی مردم جمع تر می شود، از کودک و پیر و جوان و زن و مرد در خیابان ها پرچم ایران را دست گرفته و به اهتزاز درآوردند.
مردم یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا خواستار برد ایران در برابر آمریکا شدند. آنها از سرمربی تیم ملی خواستار ایجاد اتحاد و انگیزه بیشتر در میان بازیکنان شد تا بتوانند در مقابل آمریکا نیز برد دوم خود را رقم بزنند.
 
تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود امروز (جمعه) در چارچوب دور گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی ولز رفت و موفق شد با ۲گل به برتری رسید و نخستین پیروزی‌اش در این دوره از مسابقات را به ثبت برساند و سه امتیازی شود و شانس خود را برای صعود از این گروه بیشتر کند. ملی‌پوشان همچنین موفق شدند به اولین پیروزی تاریخ ایران مقابل تیم‌های اروپایی در جام جهانی برسد.
 
این دهمین تقابل ایران و تیم‌های اروپایی بود که به اولین پیروزی ملی‌پوشان منجر شد. ملی‌پوشان از سال ۱۹۷۸ تا به اینجا ۲۰ گل خورده و هفت گل زده را به نام خود ثبت کرده‌اند و نتایج‌شان به این صورت بوده است: هفت باخت ۲ تساوی و یک پیروزی.
شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از این اولین بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را با باخت پرگل ۶ بر ۲ برابر انگلیس آغاز کردند که ضعیف‌ترین شروع ممکن در تاریخ این رقابت‌ها برای ایران بود.
  
ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ با هدایت حشمت مهاجرانی به مصاف هلند و اسکاتلند رفت. بازی اول سه بر صفر شد و جدال با ارتش تارتان‌ها به نتیجه‌ی مساوی یک بر یک انجامید. ۲۰ سال بعد نوبت به یوگوسلاوی و آلمان رسید؛ ۲ شکست یک بر صفر و ۲-۰ هم نتیجه‌ی کار تیم تحت هدایت جلال طالبی بود.
در سال ۲۰۰۶ شاگردان برانکو ایوانکوویچ تنها با یک تیم اروپایی مقابله کردند. در آن دیدار تیم ملی با ۲ گل دکو و رونالدو برابر پرتغال شکست را قبول کرد. هشت سال گذشت تا ایران به جام جهانی برزیل رسید. باخت سه بر یک مقابل بوسنی و هرزگووین عاقبت کار ملی‌پوشان در آن مسابقه بود.
در جام جهانی ۲۰۱۸ یک مرتبه‌ی دیگر تیم ملی ایران با ۲ تیم اروپایی هم‌گروه شد. شاگردانم مستر CQ در هفته‌ی دوم با گل دیگو کاستا به اسپانیا باختند و در ادامه مقابل پرتغال به تساوی یک بر یک دست یافتند. گل زیبای کوارشما به وسیله‌ی کریم انصاری‌فرد پاسخ داده شد. یوزها بعد از پنج باخت متوالی، به یک تساوی رسیدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عالی بود .. 👏👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
یو چ فیلمی بی
A.....
United States
افرین بر لر های باغیرت 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
A.....
United States
افرین بر لر های باغیرت 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ارمیتا
Iran, Islamic Republic of
چرا به جای مردم هیاهو میکنید کلا چند نفر از مردم یاسوج بیرون بودن فوقش 50 تا ماشین بیرون باشن و شادی کنن این تعداد میشه مردم یاسوج ؟‌. شما دیگه جایی در دل مردم ندارید اگه راست میگید این گوی و این میدون به بقیه هم اجازه بیرون اومدن بدین با همین امنیتی که برا اینا ایجاد میکنید
Ukraine
نه این ک اصلا امنیت ندارین.
شما
Iran, Islamic Republic of
افرین برمردم یاسوج👋👏
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1