تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۵۴۲۵۹
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز طرح جهش تولید در دیم زارهای کهگیلویه و بویراحمد / واگذاری 30 دستگاه کارنده به کشاورزان

۰
کبنا ؛طرح جهش تولید در دیم زارهای کهگیلویه و بویراحمد به همت شرکت گسترش توسعه گری پردیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان جهاد کشاورزی با مشارکت بانک ملی ایران آغاز شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد امروز پنج شنبه (19 آبان ماه 1401) در آیین واگذاری دستگاه های کارنده کشت مستقیم طرح تسهیلاتی ادوات کشاورزی گفت: سال گذشته طرح جهش تولید در ۳۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد و امسال این طرح در ۶۰ هزار هکتار از دیم‌زارهای استان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اجرا می شود.

شایان نادری اظهار کرد: تعهدات ستاد اجرایی در راستای کمک به کشاورزان داشته که این تعهدات در حال انجام است، از جمله توزیع دستگاه های کارنده کشت مستقیم در میان کشاورزان است.
وی گفت: در این طرح 30 فقره تسهیلات به کشاورزان اعطا کردیم که 80 درصد هزینه این ماشین آلات از طریق تسهیلاتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به کشاورزان می دهد تأمین شده است.
نادری گفت: اقساط 84 ماهه و قرض الحسنه است، که ستاد اجرایی این تسهیلات را در اختیار کشاورزان قرار داده است، 20 درصد هزینه از سوی خود کشاورزان تأمین می شود.
نادری بیان کرد: تمام هدف ما این است که با الگوهای نوین کشت و استفاده از روش های جدید به کشاورزان کمکی داشته باشیم و بتوانیم به حوزه امنیت غذایی کشور کمک کنیم.
بر اساس نیازی که استان به ادوات کشاورزی نیاز داشت، سال گذشته 30 فقره تسهیلات در حوزه های مختلف کشت مستقیم و سایر ادوات پرداخت شد که 80 درصد هزینه ادوات کشاورزی پرداخت می شد، امسال نیز 30 فقره تسهیلات خرید ادوات کشاورزی بوده که 15 عدد کاهنده به کشاورزان تقدیم شده و این روال ادامه خواهد داشت.
در همین راستا آیین واگذاری دستگاه های کارنده کشت مستقیم طرح تسهیلاتی ادوات کشاورزی جهش تولید در دیم زارهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز برگزار شد.



نام شما

آدرس ايميل شما

یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مدیران ومقامات جهادوکشاورزی استانمان وشهرستان گچساران همانطوری که همه عزیزان استانی وشهرستانی وحتی کشوری میدانند که من یونسعلی حسنعلی پور در قالب شرکت درخت ونهالکاری شیبدار کوه دیل بیش از 5سال هست تمامی مدارک را در سیستم وزارت جهاد ‌‌کشاورزیوحتی سازمان محیط ژیست کشور ونهاد ریاست جمهوری وبازرسی کل گشور ثبت کرده ام با توجه به اینک یک رزمنده جهادی وبسیجی هم هستم که جهت احیای باغات قدیمی ودیمی بیش از هزار باغدار دیلی در تلاش بوده وهستم اما تاکنون هیچ گونه مجوز رسمی وقانونی داده نشده گرچه از طرف دادستان محترم در برنامه رادیوی استان قول پیگیری وهمکاری داده شده ولی خدا میداند که پرونده این کوه کی نوبتش میرسد وکی مدیران انقلابی در دولت مردمی حرکت جهادی وانقلابی در خصوص کوه دیل انجام میگیرد تابتوانیم ضمن تفکیک باغات مردم شریف دیل از محیط زیست را جدا کرده وکاروتلاش به این دهستان برگردد وسلام یونسعلی حسنعلی پور باغدار کوه دیل 09927081326
Iran, Islamic Republic of
ما که همه زمینهای دیم رو درخت دیم (بادام، انگور ) کاشتیم چرا کشاورزی تسهیلات نمیده و همکاری نمی کنه !؟
Iran, Islamic Republic of
این ویایل چطور ی وبه دست چه کسانی میرسه همش روابط فامیلی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1