تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۴۵۳۶۳۷
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:

اصناف و بازاریان پشت پرده اغتشاشات اخیر را برای مردم تبیین کنند/ زن، زندگی، آزادی شعار یک گروهک تروریستی است

۱
کبنا ؛فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اصناف و بازاریان این استان که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند خواست تا پشت پرده‌های اغتشاشات اخیر در کشور را برای مردم تببین و روشنگری کنند.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرم دل در همایش روشنگری و جهاد تبیین که به همت سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فتح و با حضور مسئولان اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی، بازاریان، کاسبان‌امین، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی برگزار شد خطاب به مسئولان اصناف و بازاریان گفت: شما در فضای مجازی و حقیقی دارای نفوذ هستید و مردم از شما تأثیر می‌پذیرند پس باید پشت پرده اغتشاشات اخیر را برای مردم تبیین کنید.
وی با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اصناف و بازاریان اولین همراهی را با امام خمینی (ره) داشتند افزود: یکماه پیش دختر خانمی به نام مهسا‌امینی فوت شدند و در فضای مجازی اخبار زیادی منتشر شد که پلیس این دختر را کشته است و متعاقب آن درگیری‌هایی در کشور شکل گرفت.
خرم دل بیان کرد: به عنوان یک سرباز از مردم فهیم و با بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم که در این موضوع اسیر جوسازی‌ها نشدند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در برخی زمینه‌ها در کشور مشکلاتی وجود دارد و مسائل اقتصادی و معیشت و اشتغال باعث شده است که عظمت، قدرت و شوکت کشور را کمتر متوجه شویم.
وی با بیان اینکه در سال ۵۷ سلطه و هیمنه آمریکا را شکستیم و پیروزی انقلاب ابهت غرب را در منطقه از بین برد، گفت: روزی آمریکا سلطان بلامنازع بود و ما سرباز آمریکایی‌ها بودیم و هر جایی احساس خطر می‌کرد از سربازان ما برای رفع خطر استفاده می‌کرد.
فرمانده ارشد نظامی استان افزود: امروز جمهوری اسلامی نه فقط در منطقه بلکه در آمریکای لاتین و بیخ گوش آمریکاست و این کشور‌ها متأثر از سیاست‌های ما هستند.
وی گفت: اگر روسیه و چین و حتی کشور‌های فلسطین، افغانستان، پاکستان در مقابل آمریکا می‌ایستند و‌ایستاده‌اند به خاطر الگوپذیری از ایران اسلامی است.
خرم دل ابراز داشت: ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا اذعان کرد که آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کرده و هیچ عایدی برای این کشور نداشته است و با فلاکت از افغانستان خارج شد.
وی گفت: مردم از نظر اقتصادی در فشار و مضیقه هستند اما با وجود همه این شرایط در مقایسه با اقتصاد اروپا شرایط به مراتب بهتری داریم زیرا در اروپا با گران شدن انرژی مردم به خیابان‌ها می‌آیند و اعتراض می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویویراحمد ابراز داشت: در حوزه نظامی امروز جمهوری اسلامی با وجود همه تحریم‌ها امن‌ترین کشور دنیا است و هیچ چیز بالاتر از نعمت امنیت و سلامتی نیست.
خرم دل گفت: در کشور انگلستان چهار میلیون دوربین نصب شده است و از مردم خواسته می‌شود تا در مواقع اعتراضات ساعت و‌اشیای قیمتی خود را به آشوبگران بدهند و مقاومت نکنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس آمریکا در یکی دو سال گذشته چهار هزار نفر را دستگیر کرده و کشته است، افزود: بیش از دو هزار و ۶۰۰ زن در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۰ توسط پلس آمریکا کشته شده‌اند و قانون پلیس آمریکا این است که اگر کسی به شما اعتراض کرد و متعرض شد او را بکشید.
زن، زندگی، آزادی شعار یک گروهک تروریستی است
خرم دل ابراز داشت: زن، زندگی، آزادی شعار گروهک تروریستی پ. ک. ک است که وابسته به شوروی سابق می‌باشد و دین ندارند و رهبر این گروهک باجلان است که می‌گوید زن نبابد ازدواج کند و آزادی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه تیپ سرافزار ۴۸ فتح در غرب کشور با این گروهک تروریستی مبارزه می‌کند، گفت: هر زنی که عضو این گروهک می‌شود باید بی‌حیثیت شود و اکنون دختر شیعه و مسلمان بدون اینکه متوجه باشد دنباله رو این گروهک می‌شود و تأثیر می‌پذیرد.
خرم دل افزود: می‌گویند زنان ایران نباید حجاب داشته باشند و باید آزاد باشند اما سؤال اینجاست که آیا این کفایت می‌کند؟ که جواب خیر است زیرا آن‌ها به هیچ قید و مرزی قایل نیستند و حجاب و چادر و مهسا‌امینی بهانه است.
فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه ایران اسلامی قلب جهان است و هیچ کشوری به لحاظ جغرافیایی، سیاسی و... موقعیت ما را ندارد، گفت: هر کس بر ایران مسلط شود به همه عالم مسلط می‌شود به همین خاطر دشمن می‌خواهد ایران را تجزیه کرده و آن را به هفت کشور تقسیم کند.
خرم دل گفت: اگر دشمن بر ایران مسلط شود حمام خون راه می‌افتد و در گذشته نیز شاهد بودیم که چه جنایت‌هایی را در سوریه و افغانستان بوجود آوردند و حمایت آن‌ها از زنان دروغ است.
وی افزود: امروز امنیتی که زنان در ایران دارند در هیچ جای جهان وجود ندارد و در برخی کشور‌ها زنان را برهنه و در ویترین به نمایش می‌گذارند.
خرم دل گریزی به وضعیت تأسفبار زنان اروپایی در ۲۵۰ سال گذشته زد و افزود: امروز می‌خواهند زنان مسلمان ایرانی را همان طور بار بیاورند.
فرمانده سپاه فتح بیان کرد: ایران اسلامی در حال پیشرفت و توسعه است و می‌خواهند امنیت را به هم بریزند و قومیت‌ها را به جان همدیگر بیندازند و برادر کشی را رواج دهند.
وی گفت: دشمنان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را راه‌اندازی کرده‌اند و کسانی که علیه کشور شعار می‌نویسند نوجوانان ۱۵ و ۱۶ ساله‌ای هستند که اسیر شعار‌ها و جوسازی‌های فضای مجازی شده‌اند.
خرم دل در پایان گفت: برقراری امنیت و توسعه کشور رسالت ماست و خسته نخواهیم شد.
وظیفه اصلی خانواده‌ها تربیت دینی فرزندان است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به وضعیت زنان و دختران قبل از ظهور اسلام و همچنین نگاه ارزشمند دین اسلام و پیامبر اکرم( ص) نسبت به این قشر اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی خانواده‌ها تربیت دینی فرزندان است.
حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: استحکام و برقراری آرامش حقیقی در خانواده‌ها در پرتو اجرای مؤلفه‌های دینی و اسلامی تحقق می‌یابد.
وی دلایل دشمنی استکبار با ایران اسلامی را برشمرد و گفت: عوامل اقتدار ایران در جهان شامل قدرت ملی، علمی، دفاعی، انرژی و نفوذ معنوی است که دشمن از این ظرفیت‌ها هراس دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1