تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۵۲۸۰۲
صبح امروز، 28 صفر در سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) انجام گرفت

اجتماع امت رسول‌الله (ص) در یاسوج (+ فیلم و تصاویر )

۱
کبنا ؛اجتماع امت رسول الله (ص) در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور عزاداران، هیئت‌های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار شد. در این مراسم هیئت‌های مذهبی با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی به عزاداری در رثای حضرت محمد (ص) و امام حسن(ع) پرداختند.
همچنین لازم به ذکر است که عزاداران با شعارهایی ضمن حمایت از نیروی انتظامی، حرکات هنجارشکنانه آشوبگران را محکوم کردند.
  
حجت‌الاسلام ایمانی در این اجتماع، گفت: مردم یاسوج در پیشگاه امام حسین(ع) روسفید هستند این مردم ۹ روز پیش در اجتماع باشکوهی از میدان جهاد تا امامزاده مختار را پیاده عزاداری کردند که این حضورها، یعنی مردم همچنان در صحنه هستند و در عزاداری اهل بیت(ع) چیزی کم نمی‌گذارند.
مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه مردم یاسوج امروز ۲۸ صفر هم برای احیا سنت پیامبر و عزاداری در صحنه حاضر شدند، افزود: عده‌ای از خدا بی‌خبر در اقداماتی مذبوحانه به نیروی انتظامی، قرآن، مساجد، امامزادگان، ساحت مقدس پیامبر و پرچم جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند که مردم یاسوج آمدند تا علاوه بر ابراز همدردی با حضرت زهرا(س) بگویند این از خدا بی‌خبرها نمی‌توانند به مقدسات اهانت کنند.
وی خطاب به برخی سلبریتی‌ها گفت:  آن سلبریتی از خدا بی‌خبری
که در تلویزیون ایفای نفش می‌کند اما در پشت صحنه برهنه می‌شود و عکس برهنه خود را به اشتراک می‌گذارند و روسری که با هفت قلم آرایش به زور سر می‌کرد را بر می‌دارد فکر می‌کند انقلاب اسلامی ما با این‌کارها از بین می‌رود که از صدا و سیما می‌خواهم در استفاده از کسانی که از فتنه گران و اغتشاش‌گران حمایت کردند تجدیدنظر کند تا کی می‌خواهیم مسامحه کنیم و استخوان لای زخم بگذاریم.
     
ایمانی با بیان اینکه تا پای جان حامی نیروی انتظامی هستیم، گفت: کجای دنیا سرباز نیروی انتظامی را برهنه و جلوی دوربین سر می‌برند اگر کسی هم مقصر باشد نمی‌تواند بهانه دست کسی بدهد.
ایمانی عنوان کرد: مردم این روزها در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند کسی به مقدسات توهین کنند اما حضور مردم برای مسئولان پیام دارد و اینکه در خواب نمانند و در برخورد با اغتشاش‌گران به هیچ عنوان مسامحه نکنید.
وی بیان کرد: روحانی خلع لباس شده در تلویزیون می‌گوید اسلام رحمانی، چرا برای چند فالوور سعی می‌کنید اسلام را کاریکاتوری نشان دهید اسلام دین جامعی است در قرآن آمده اگر پیامبر را الگو قرار دهیم باید جا پای پیامبر بگذاریم.
ایمانی در پایان خاطرنشان کرد: مردم سختی‌ها، فشارها و گرانی‌ها را تحمل می‌کنند اما اهانت به مقدسات را بر نمی‌تابند و تحمل نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه یک ملتیم به نام ایران!

همه یک ملتیم به نام ایران!

زخم‌هامان را خودمان مرهم می‌گذاریم. درد‌هامان را خودمان درمان می‌کنیم. خطاکاران‌مان را ...
پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
1