تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۲۴۶۵
کبنا از به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا گزارس می‌دهد

مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای بنستان/ مردم روستای بنستان قدردان فعالیت‌های مسوولین هستند/رضایت خلق؛ یعنی رضایت خالق/هم مدیران قدر مردم را می‌دانند و هم مردم قدر زحمت و تلاش مدیران را می‌دانند

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا
مهدی روشنفکر در جمع مردم روستای بنستانِ شهرستان دنا اظهار داشت: هم مدیران قدر مردم را می‌دانند و هم مردم قدر زحمت و تلاش مدیران را می‌دانند.

وی با اشاره به آمار شهدا(ده شهید) در روستای بنستان، گفت: وجود مقدس شهدا در این روستا بیانگر این است که شهدا رفتند تا انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایدار باشد و این موضوع ما را ملزم به خدمت برای مردم به عنوان وام‌دار انقلاب می‌کند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر کار و عملی در روستای بنستان صورت بگیرد، مردم قدردان هستند و قدردانی مردم از مسوولان نشان از رضایت خالق باری‌تعالی دارد چرا که رضایت خالق چیزی جز خشنودی و رضایت خلق نیست. و مسوولان نیز باید قدر این مردم را بدانند و نسبت رفع سایر مشکلات مردم تلاش کنند.
وی افزود: آسفالت و بهسازی سی ‌هزار مترمربع از معابر روستای بنستان نشان از خدمات نظام جمهوری اسلامی در مناطق محروم است. با اشاره به اینکه قریب به شش ماه پیش در نیمی از شب کلنگ زنی آسفالت این روستا با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر و ۵۰۰ خانوار انجام شد؛ خوشبختانه امروز شاهد اتمام آسفالت معابر این روستا هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف از جمله آب‌رسانی،گازرسانی، بهسازی، آسفالت معابر روستایی، راه‌اندازی سایت‌های اینترنت 4g و... در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1