تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۴۹۷۷۸
گزارش تصویری

کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گچساران برگزار شد(+تصاویر)

۱
کبنا ؛کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در رشته‎‌ علوم تجربی،امروز جمعه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور داوطلبان در ۱۳ حوزه امتحانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش  پرورش گچساران؛انوشیروان قیطاسی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران از آغاز صبح امروز از حوزه های برگزاری آزمون بازدید کرد.در این بازدید که در ابتدا به همراه سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش و حسین افرا معاون آموزش  متوسطه آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند به صورت مشترک از دو حوزه بازدید کردند.
روانبخش دیهیمی خوب فرماندار شهرستان گچساران نیز در کنار نماینده ی تام الاختیار سازمان سنجش آموزش و پرورش در شهرستان گچساران،از حوزه های صنعت نفت، علامه ی طباطبایی و بسیج بازدید و به بررسی شرایط آزمون پرداختند‌.
روانبخش دیهیمی خوب پس از بازدید،با ابراز خوشحالی گفت:با هماهنگی هایی که پس از جلسات متوالی در شورای آموزش و پرورش و شودای اداری انجام شد،دستگاه های اجرایی شهرستان با هماهنگی و حضور مناسب باعث ایجاد محیطی آرام جهت برگزاری و این ازمون ها شده اند و جا دارد از زحمات همه ی دستگاه های اجرایی و همچنین عوامل اجرایی حوزه های برگزاری آزمون ها،صمیمانه تشکر و تقدیر بعمل آورد.
انوشیروان قیطاسی در حاشیه این بازدید تصریح کرد:با وجود اینکه تعداد حوزه های برگزاری آزمون و همچنین تعداد داوطلبان زیاد بود اما شرایط آزمون امروز نیز مطلوب بود و مشکل خاصی رویت نشد.تعداد داوطلبان امروز درمجموع ۲۰۸۶ به صورت جزئی ۱۳۳۲ پسر و ۷۵۴ دختر بود و تعداد اندکی از داوطلبان در این ازمون غایب بودند.
قیطاسی در پاین افزود: در مواردی که دانشجویان دچار استرس و عوارض تاشی از آن می شدند به سرعت اورژانش و همچنین پرستار موجود در حوزه به آن ها رسیدگی‌ می کرد و هیچ گونه مشکل حادی نداشتیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1