تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۴۹۰۱۲
گزارش مردمی؛

زباله ها و علف های هرز بزرگترین مجموعه ورزشی شهر یاسوج را احاطه کرده اند + تصاویر

۰
کبنا ؛ادارات و دستگاه های دولتی وظیفه دارند شرایط مطلوب و بهداشتی حوزه کاری خود را تأمین کنند، اما متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد این مسائل با اهمال روبرو است. یکی از مواردی که در مورد آن اهمال می شود بی توجهی به بهداشت و نظافت محیط اطراف اماکن ورزشی است.
به گزارش کبنا، رحیم جانبازی نوشت: مجموعه های ورزشی باید از نظر بصری زیبا، با طراوت، نشاط آور و ازبهداشت خوبی برخوردار بوده، تا با امید بخشی و ایجاد انگیزه بیشتر، شهروندان را به فعالیت های ورزشی ترغیب و مشوقی برای جذب آنها باشد.
عدم پاسخگویی و بی توجهی به این خواسته مهم در اماکن ورزشی، موجب بی رغبتی هر چه بیشتر ورزشکاران و ورزش دوستان و دور شدن از فضای ورزش می شود. اماکنی که می تواند از بسیاری آسیب های اجتماعی پیشگیری کند.
 بی توجهی مسئولان ورزش استان به بزرگترین مجموعه ورزشی شهر، در چند قدمی این اداره کل به معمایی چند وجهی در اذهان عمومی تبدیل شده است.
آیا مسئولان ورزش که شامل دهقان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می شود بر این مسائل نظارت دارند؟ آیا مسئولان از نظافت و پیرایش این مجموعه ورزشی که کمترین خواسته ورزشکاران و علاقمندان است عاجز و ناتوان هستند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1