تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۴۸۷۵۴
توسط گروه جهادی سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام شد؛

خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم منطقه محروم پراشکفت شهرستان بویراحمد

۰
کبنا ؛
به ۴۰۰ نفر از مردم منطقه محروم پراشکفت شهرستان بویراحمد خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه شد.
به گزارش کبنا، میثم دانشور با اعلام حضور کاروان جهادی سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در منطقه محروم پراشکفت شهرستان بویراحمد گفت: در راستای برنامه های کاروان های جهادی سلامت دانشگاه به مناطق محروم، در دومین سفر این تیم جهادی در سال جاری توانست به تعداد ۴۰۰ نفر از مردم شریف منطقه خدمات پزشکی (متخصص و عمومی)، دندانپزشکی،انجام مشاوره های بهداشتی، روانشناسی، مامایی رایگان ارائه نمایند.
وی افزود: ۱۲۰۰ راس دام این منطقه نیز مورد معاینه دامپزشکان گروه جهادی قرار گرفت و به تمام دام های منطقه  واکسن پی پی ار، شاربون و تب برفکی تزریق شد.
دانشور با بیان اینکه اولین برنامه این گروه جهادی ادای احترام به خانواده های معزز شهدای روستا بود، یاد آور شد: ضمن حضور در جوار مرقد مطهر شهید پارسایی نسب و دیدار و ادای احترام به خانواده های محترم شهیدان روستا از ۱۰۰ خانوار این منطقه بازدید به عمل آمد و بسته های بهداشتی و معیشتی داده شد.
وی در پایان از همه کارکنان معاونت، کانون های دانشجویی جهادی و فرهنگی، هلال احمر و خیریه ، مدیریت پشتیبانی و رفاهی  و معاونت غذا و داروی دانشگاه، بسیج جامعه پزشکی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد، دهیاری و اعضای شورای اسلامی که دراین کاروان حضور داشتند و برگی دیگر از خدمت جهادی آن هم از نوع سلامت را رقم زدند تشکر و قدردانی کرد.
برپایه این خبر این تیم جهادی ۴۰ نفره متشکل از پزشکان متخصص (اطفال،عفونی و زنان زایمان)،پزشک (عمومی و دندانپزشکی) تیم مامای، پرستاری، دارویی، و دامپزشکی و ۱۶ نفر دانشجوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی در رشته های مختلف و کادر اداری بودند که به مدت یک روز ( پنج شنبه ۱۲ خرداد) در منطقه پراشکفت شهرستان بویراحمد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1