تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۴۸۲۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مارگون افتتاح شد + تصاویر

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دغدغه جدی برای توجه به مسائل فرهنگی مناطق کم برخوردار استان وجود دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه فرماندار و مسؤولین شهرستان مارگون امروز یکشنبه (1 خردادماه 1401) نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح و مسئول فرهنگ و ارشاد این شهرستان معارفه شد.
امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود:سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با جهاد و دفاع شکل گرفت و امروز به عنوان یک بنیان فرهنگی و نماد ایثار و شهادت و غرور ملی تبدیل شده است.
درخشان با بیان اینکه امروز مسئله فرهنگ بیش از هر زمان دیگری در مدار زندگی جامعه قرار گرفته است گفت: راهبردی ترین نظریه در حوزه فرهنگ نظریات و بیانات مقام معظم رهبری که عالمانه و کارشناسی است.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مارگون افزود:از روز اول کاری خود توجه به مناطق کم برخوردار داشته ام و بدون تردید به این مناطق توجه جدی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شورای فرهنگ عمومی را بازوی توانمند حوزه فرهنگ دانست و از امام جمعه خواست تا این شورا را تقویت کند.
حجت الاسلام خواچه پور امام جمعه شهر مارگون فرهنگ و ارشاد اسلامی را ریل گذار حوزه فرهنگ دانست و گفت:استقرار نمایندگی در این شهرستان امری خوشایند است و منشا اثر خواهد بود.
وی با تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مدیر کل ارشاد به معنای واقعی در میدان عمل است و در این مدت کوتاه با حضور خود در مناطق محروم و شهرستانها برنامه های فرهنگی مردمی خوبی اجرا شد و همچنین به شورای فرهنگ عمومی توجه ویژه ای داشته است.
قائمی فر فرماندار مارگون در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی تصریح کرد: ارشاد از دستگاه های پیشرو و پیگیر در استقرار اولیه خود در مارگون بود و از دغدغه های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی میکنم.و امیدوارم سایر دستگاهها مانند ارشاد عمل کنند و به این منطقه توجه کنند.
در این جلسه محسن مصلحی به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد شهرستان مارگون معرفی و نمایندگی این دستگاه فرهنگی افتتاح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1