تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۴۷۳۳۴
کبنا گزارش می دهد؛

هدف‌گذاری بازگشت ۱۸ واحد راکد به چرخه تولید در سال ۱۴۰۱

۰
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸ واحد تولیدی راکد در سال جاری به چرخه تولید بازمی‌گردند.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری در بازدید از شرکت بهنوش گفت: یکی از برنامه‌هایی که برای اقتصاد استان داریم بازگشت واحدهای راکد و یا افزایش ظرفیت واحدهای موجود است‌.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از هدف‌گذاری برای بازگشت ۱۸ واحد راکد به چرخه تولید در سال جاری خبر داد و گفت: کارگروه ستاد  احیاء واحدهای راکد در استان تشکیل شده و در هفته مشکل دو واحد تولیدی راکد بررسی می‌‌شود تا این واحدها هر چه سریعتر فعال و به چرخه تولید بازگردند.
وی در خصوص آخرین وضعیت کارخانه دوغ آبعلی گفت: این واحد سال گذشته فعال و به چرخه تولید بازگشت و قرار است محصولات خود را با برند بهنوش که شناخته شده و بازاریابی خوبی دارد به بازار عرضه کند.
عسکری از همکاری آب منطقه‌ای و سازمان صمت برای رفع مشکل این واحد تولیدی خبر داد و گفت: قرار شد سازمان صمت مجوز بهنوش این واحد را صادر کند، ضمن اینکه با حضور مدیرعامل آب منطقه‌ای، بدهی آب این واحد تعیین تکلیف شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
با اشاره به اینکه اقتصاد کشور و استان نیازمند تقویت و رونق است، گفت: این واحد تولیدی در دو شیفت افزایش ظرفیت خواهد داشت تا اشتغال و درآمدزایی در این واحد تولید کننده دوغ افزایش یابد.
عسکری همچنین در بازدید از سد مخزنی شاه قاسم با بیان اینکه این سد ۵۰ درصد آبگیری شده گفت: موضوع انتقال آب از این سد به منطقه سرگجینه در دستور کار است، ضمن اینکه با تامین منابع آب پایدار سد و انتقال آب آن به مزارع کشاورزی شاهد رونق کشاورزی و در نتیجه رونق گردشگری استان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
یه کمی هم ورزش کنی بد نیست ...
خدای این دیگه چی بلده شده معاون استاندار
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1