تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۴۶۰۶۲
عصر امروز انجام گرفت

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بازار شهر یاسوج/ احمدزاده؛ دستگاه‌های دولتی تا فردا نیاز بازار را تأمین کنند/ تشریح برنامه‌ها، برای تحقق شعار سال

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مشکلات کسبه و همچنین آخرین وضعیت بازار، از بازار شهر یاسوج بازدید کرد.
 سید علی احمدزاده عصر امروز (دوشنبه 1 فروردین ماه 1400) از بازار شهر یاسوج بازدید و در جریان مشکلات کسبه، کمبودها و نواقصات بازار قرار گرفت.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال نو گفت: به منظور بررسی مشکلات کسبه، وضعیت بازار ایام عید، وضعیت قدرت خرید مردم و اینکه آیا اقلام اساسی به اندازه کافی در بازار وجود دارد یا ندارد از بازار یاسوج بازدید کردیم.
 وی با بیان اینکه کسبه از فروش ایام عید رضایت داشتند، بیان کرد: کمبودهایی در بازار استان وجود دارد که نیاز است دستگاه‌های دولتی فوراً ورود کرده و نیازمندی مردم را تا فردا برطرف کنند و بازار اشباع شود.
 وی عنوان کرد: کسبه‌هایی از جمله موبایل فروشی‌ها درخواست تسهیلات داشتند که از این افراد حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم کسب و کار آنها متحمل ضرر و زیان شود. 
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه کسبه‌ها را به مردم‌داری و رعایت حال مردم با توجه به شرایط اقتصادی توصیه کرد و گفت: امسال معاون اقتصادی استانداری در راستای حمایت از بازار اجازه برگزاری هیچ‌گونه نمایشگاه را نداد چرا که می‌خواستیم خود بازار قیمت‌ها را متعادل کند.
 احمدزاده در بخش دوم سخنان خود به اقدامات برای تحقق شعار" تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین" سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: تولید بخش مهم سیاست دولت سیزدهم است، دولت برای تغییر و تحول در کشور با ایجاد اشتغال مصمم است.
 وی بیان کرد: برای ایجاد اشتغال در سطح استان نیاز به رونق تولید است، کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف از جمله صنایع بزرگ نفت و گاز، کشاورزی و صنایع تبدیلی، دامپروری و آبزی‌پروری، معادن، صنایع آب‌بر مانند کارخانه‌های فولاد صاحب استعداد است که با استفاده از آنها می‌توانیم شاهد رونق در تولید باشیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بخش کشاورزی طرح‌های بزرگ آبیاری آغاز شده که بخشی از آنها امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه بعد از ۵ سال مجوز احداث مرغداری به استان داده شده که از سرمایه‌گذاران احداث مرغ گوشتی و تخم‌گذار و احداث کشتارگاه با اعطای تسهیلات حمایت می‌کنیم. 
وی خطاب به متقاضیان احداث سردخانه در مناطقی مانند کاکان بویراحمد، پشت کوه باشت و سایر نقاط استان گفت: تسهیلات احداث سردخانه برای نگهداری میوه تولید استان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.
 احمدزاده با بیان اینکه اگر بتوانیم از استعدادهای استان استفاده کنیم در تولید تحول ایجاد کرده‌ایم، افزود: با کمک سپاه و بسیج به دنبال ایجاد اشتغال خانه به خانه و مشاغل زودبازده هستیم و به متقاضیان در این حوزه تسهیلات داده می‌شود.
 وی با بیان اینکه در صنایع پایین دست جهاد کشاورزی باید به صورت جدی کار انجام شود، بیان کرد: در صنایع پایین دست پتروشیمی هم باید کارهایی برای افزایش اشتغال انجام دهیم، ضمن اینکه با کمک نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس به دنبال احداث سومین پتروشیمی در دهدشت هستیم.
 وی با بیان اینکه در صورت فعال شدن پتروشیمی دشت مازه ۳ هزار نفر در زمان ساخت مشغول به کار می‌شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۱ سال تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان و مردم استان باشد.
 گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از برخی واحدهای خبازی در جریان کیفیت نان قرار گرفت، وی همچنین با حضور در مساجد قبا در شهر یاسوج پای صحبت‌های مردم نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما

جمال
Iran, Islamic Republic of
مشکلات را ید چرا گریه نکرد بنده خدا
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1