تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۴۴۵۹۶۸
کبنا گزارش می‌دهد

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کاکان ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛همزمان با عید نیمه شعبان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و تعدادی از مدیران استانی از دهستان کاکان بازدید کردند.
به گزارش کبنا، امروز (جمعه 27 اسفند ماه 1400) استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون از منطقه کاکان بازدید و بعد از آن در جشن نیمه شعبان که با حضور مردم برگزار شد، حاضر و سخنرانی کردند.
سید علی احمد زاده در جمع مردم کاکان ضمن تبریک ولادت حضرت مهدی (عج) و تبریک عید نوروز، اظهار داشت: مشکل شبکه تلفن «پوزه سفید» و «احمد قلندری» تا تیرماه حل می‌شود. ظرفیت و بازدهی فیبر نوری منطقه کاکان دو برابر مشابه در استان است.
در ادامه مسئولان در روستای حسین خانی به دیدار خانواده شهید «مسعود طاهری» رفته و بعد از آن، در روستای «عباسعلی خانی» آیین کلنگ زنی سالن ورزشی دبیرستان شهدای کاکان برگزار شد.
«حسنعلی عزت خواه» در مورد مشکلات آموزشی منطقه کاکان صحبت‌های لازم را کرد و از استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خواستار عیدی آموزشی برای دانش آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد خصوصاً برای منطقه کاکان شد.
بعد از آن احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد مشکلات آموزشی استان صحبت کرد که مهدی روشنفکر و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به آموزش پرورش استان خبر دادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مورد وضعیت گردشگری کاکان، گفت: باید فرهنگ گردشگری استان خصوصاً کاکان ارتقاء یابد و جایگاه اسکان پیست اسکی کاکان ساخته شود که مسافران و گردشگران، اگر قرار باشد در این استان، مدتی بمانند، جایگاه اسکان داشته باشند و لازم به برگشت به شهر نباشند.
در ادامه مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش، گفت: ضمن عرض خسته نباشید خدمت این مدیر انقلابی، اما آموزش و پرورش در این استان وضعیت خوبی ندارد و باید زیربنای تعلیم و تربیت در این استان متحول شود.
وی ادامه داد: خواسته‌های مردم خوب کاکان عام المنفعه است و هر پیشنهادی درمورد رفع محرومیت کاکان داده شود، بیشتر برای کل استان و ایران بازده مثبت دارد که با کارگروه ویژه می‌توان به همه مشکلات رسیدگی کرد.
در ادامه مسئولان به «روستای منصورخانی» رفتند و شبکه اینترنت منطقه کاکان به بهره‌برداری رسید.
احمد زاده در آیین بهره برداری شبکه اینترنت کاکان گفت: هنوز بهره برداری کامل نشده اما این آیین به خاطر شبکه‌ای هست که تا این مکان کامل شده و به امید خدا در اردیبهشت ۱۴۰۱ این پروژه کامل می‌شود و در روز ارتباطات و فنآوری اطلاعات، بهره برداری نهایی انجام می‌گیرد.
استاندار در ادامه فرماندار شهرستان بویراحمد را مسئول پیگیری تمام مشکلات دهستان کاکان معرفی کرد.
در پایان، مهدی روشنفکر در مورد بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه بنده در کمیسیون تلفیق مجلس بودم، بودجه استان ۲۰۰ درصد افزایش یافت و این بودجه به استان آورده شده و باید به مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شود و همه پروژه‌ها به پایان برسد.
«مهدی روشنفکر» در روستای «منصورخانی» به دیدار خانواده شهید فریدونی رفت بعد از آن «احمد زاده» در روستای «غضنفرخانی» به دیدار خانواده شهیدان محمد علی مصلحی و غلام مصلحی رفت و مشکلات مردم این روستا را شنید و دستور رسیدگی داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1