تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۴۵۴۷۵
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری مراسم روز درختکاری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بسیج همه امکانات برای مبارزه با بیماری درختان بلوط و جنگل‌های استان تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز یکشنبه (15 اسفندماه 1400) سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم روز درختکاری در بوستان شهدای تیپ ۴۸ فتح حضور یافته و یک عدد نهال غرس کرد‌.
احمدزاده در این مراسم با تبریک سوم شعبان روز پاسدار و گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: تیپ ۴۸ فتح سال گذشته دو هزار نهال غرس کرد و امسال در هفته منابع طبیعی دو هزار و ۵۰۰ اصله  نهال غرس خواهند کرد.
وی با اشاره به زیبایی‌های بکر خدادادی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه ما باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و از طبیعت مراقبت و حراست کنیم.
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز نگرانی از آفت‌زدگی درختان گفت: چند سالی است که جنگل‌های استان دچار آفت شده و درختان بلوط که نماد زاگرس هستند آسیب دیده و در معرض نابودی هستند.
استاندار  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه آفت‌ باعث از بین رفتن حدود ۶۰ درصد جنگل‌های استان خصوصا در مناطقی از گردنه باشت به سمت چرام شده است.
وی عنوان کرد: در یاسوج و کهگیلویه شاهد هستیم که درختان دچار آفت‌زدگی هستند، می‌طلبد همه امکانات برای مبارزه با آفت درختان و جنگل‌‌های استان بسیج شود.
احمدزاده با اشاره به اینکه درختانی که دچار آفت‌زدگی شدند را احیاء کنیم، افزود: توصیه می‌کنم مردم در همه مناطق استان در هفته منابع طبیعی اقدام به کاشت درخت کنند تا درختانی که در آتش‌سوزی و یا بیماری از بین رفتند احیاء شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1