تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۴۴۳۹۶۱
 مشاور جهادی محمدباقر قالیباف خبر داد

توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش 75 میلیون تومان در شهرستان کهگیلویه

۰
کبنا ؛ مشاور جهادی محمدباقر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی از توزیع تجهیزات ورزشی به 75 میلیون تومان در شهرستان کهگیلویه خبر داد.
 به گزارش کبنا، مهرداد کریمی با اعلام این خبر گفت؛ در هفته‌های گذشته به صورت دقیق و سراسری از شهرستان کهگیلویه بازدید کردم و تمام نیازها را برسی و تا حد امکان پیگیری و حل کردم.
 مشاور جهادی محمدباقر قالیباف بیان کرد: شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بالغ بر ۵۷٬۰۳۶ نفر دارد که بسیار به ورزش علاقه مند هستند و جوانانی با استعداد دارند و در سطح شهرستانی، استانی، کشوری، و حتی بین المللی مقام کسب کردند و گفت: طبق این بازدیدها یکی از مشکلات این شهرستان بیشتر در حوزه ورزش بود که با رایزنی‌هایی که داشتم توانستم تجهیزات برای آنها بفرستم.
 کریمی بیان داشت: توزیع این وسایل براساس نیازهای این شهرستان به منظور افزایش سرانه ورزشی و تکمیل اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در چند روز اخیر ارسال شده است.
 وی افزود: در آینده با توجه به ساماندهی و هماهنگی‌های لازم انجام شده با هیات های ورزشی هر شهرستان تلاش داریم به مناطق کم برخوردار استان بیش از گذشته توجه کنیم.
 کریمی گفت: تجهیزات ارسالی ورزشی شامل همه موارد مورد نیاز این شهرستان می‌باشد که به برخی از این تجهیزات به روستای این شهرستان ارسال شد و با اعتباری بالغ بر 75 میلیون تومان می‌باشد.
 مشاور جهادی قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: توجه ویژه به ورزش روستایی و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی علاوه بر توسعه ورزش پیشرفت ورزش هر منطقه موجب می‌شود که ارتباط بین ورزش محلات با ورزش قهرمانی در شهرها برقرار شود.
کریمی از رایزنی برای ارسال تجهیزات ورزشی به شهرستان بهمئی خبر داد و گفت: ان شاءالله با تمام وجود تلاش خود را می‌کنم که بتوانم وسایل خوبی برای این شهرستان هم خرید داری و ارسال کنم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1