تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۴۳۰۸۰
مدیرکل تعاون روستایی استان:

11 میلیارد تومان مطالبات باغداران کهگیلویه و بویراحمدی پرداخت می‌شود

۰
کبنا ؛مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی، مطالبات باغداران و تولید کنندگان محصول سیب درختی صنعتی ( درجه ۳ و یا زیر درختی) تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (13 دی ماه 1400) قدرت اله ویسی افزود: خرید سیب زیردرختی کشاورزان، از مصوبات سفر هیئت دولت به این استان و در راستای اهداف و سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و جلوگیری از فساد و ضایعات محصول سیب‌های تولیدی، افت قیمت‌ها و حذف واسطه‌ها از سوی تعاون روستایی انجام شد.
ویسی با قدردانی از همه مسئولانی که در این اقدام مهم همکاری کردند، تصریح کرد: اتحادیه‌های تعاون روستایی از  ۲۴ مهرماه تا ۲۰ آبان ماه سال جاری در نقاط مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا اقدام به خرید بیش از ۸ هزار تن محصول سیب درختی صنعتی از باغداران مطابق گواهی و ارایه لیست از مراکز خدمات جهاد کشاورزی با نظارت کامل کرده که همه این محموله خریداری شده به کارخانجات خارج از استان حمل شد.
این مسئول استانی تصریح کرد: مبلغ ۱۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان بابت بهای سیب صنعتی و به ازای هرکیلو یک هزار و ۴۶۰ تومان و هشت ریال تا پایان هفته به باغداران پرداخت خواهد شد.
وی از پیگیری‌های آقای احمدزاده، استاندار کوشای استان، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا، مارگون در مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی قدردانی کرد و گفت: خرید سیب صنعتی بر اساس مجوز وزیر جهاد کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و با محوریت اتحادیه‌ها و شبکه‌های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی انجام شده است.
ویسی به طور ویژه از آقای قادری‌فر، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مجموعه بازرگانی قدردانی کرد و اضافه کرد: در سال گذشته نیز  محصول گوجه فرنگی را در قالب خرید حمایتی به میزان ۱۴ هزار تن در شهرستان‌های گرمسیری از سوی اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بویراحمد خرید و به کارخانجات رب گوجه فرنگی در استان‌های اصفهان و فارس حمل شد.
وی یادآور شد: بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان علاوه بر مبلغ خرید هرکیلو به گوجه‌کاران یارانه پرداخت شد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چندین سال، مجوز در قالب خرید تضمینی برای استان صادر شده و امید است بتوانیم با حمایت همه دست اندکاران و مسئولین و متولیان بخش کشاورزی محصولات تولیدی استان را به کشور معرفی و حامی کشاورزان  باشیم.
تعاون روستایی در دوره مدیریت ویسی تاکنون کارنامه موفقی در خرید‌های تضمینی و حمایتی از محصولات کشاورزی این استان داشته که بارها مورد تقدیر مقامات ارشد استان و کشور قرار گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

باغدار
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزد پدرو مادرت را با این کارخوب .احسنت
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1