تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۴۴۳۰۴۲
با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛

( تصاویر ) معارفه سرپرست مدیریت گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت گزینش استانداری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، این آئین به ریاست سید جواد هاشمی مهر و با حضور سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار، حجت الاسلام سید جواد خاضع مشاور امور روحانیت استاندار، محمد مشکینی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران، سید محمد تقوی کارشناس حوزه اجتماعی و کارکنان حوزه گزینش استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی استاندار در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره《سردار شهید حاج قاسم سلیمانی》، اظهار داشت: گزینش هسته بسیار مهمی است که آینده هر دستگاهی در گرو آن است.
وی، بیان کرد: هسته گزینش باید معیار انتخاب را تخصص، تعهد، دینداری و توانایی علمی افراد قرار دهد.
هاشمی، گفت: نقش گزینش گران در اعتلای سازمانی نظام اداری بر کسی پوشیده نیست.
وی، عنوان کرد:  هسته گزینش عیار مدیریتی و اجرایی در استان را تعیین می کند.

معاون سیاسی استاندار نقش گزینش در سیستم اداری را حیاتی و محوری دانست و افزود: گزینش گران از ورود هرگونه اعمال سلیقه و مسائل قومی و قبیله ای در گزینش پرهیز کنند.
هاشمی، ابراز کرد: سلامت نیروی انسانی باید بر اساس واقع بینی، اصول دینی و ارزش های اسلامی فرد بررسی شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه گردش نخبگان در مسئولیت های مدیریتی امری طبیعی است، عنوان کرد: فرزند شهیدی سکان هسته گزینش را به یادگار شهیدی دیگر تحویل می دهد.
حجت الاسلام سید جواد خاضع مشاور امور روحانیت استاندار نیز در این آئین، گفت: مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم است.
وی، بیان کرد: امید است مسئول جدید با درایت و مدیریت خوب در این مسیر موفق باشد.
ذبیح الله انصاری طلب مدیر سابق هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با بیان اینکه زحمت اصلی هسته گزینش بر روی دوش گزینش گران است، اظهار داشت: استانداری استان به جز گزینش استانداری و فرمانداری های تابعه همچنین مسئولیت گزینش شهرداری های شهرهایی کوچک را نیز برعهده دارد.
وی عدم حساب مالی مستقل و پرداختی های ناچیز را از مشکلات حوزه گزینش برشمرد.
محمد فرهادی سرپرست جدید هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این آئین با بیان اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم، گفت:  باید راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه بدهیم.
وی، عنوان کرد: از هیچ تلاشی برای رشد و اعتلای هسته گزینش جهت تثبیت جایگاه خدمت‌ رسانی آن به مردم دریغ نمی کنم.
محمد مشکینی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: همه ما باید حاج قاسم وار زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه تمام تصاویری که از حاج قاسم وجود دارد همواره در میانه میدان و در بین مردم بودند، عنوان کرد: عکسی از پشت میز نشستن از حاج قاسم وجود ندارد و مهم ترین درس آن شهید والامقام به ما ولایتمداری است‌.
گفتنی است در این آئین از زحمات ذبيح الله انصاری طلب تقدیر و محمد فرهادی به عنوان سرپرست هسته گزینش استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. شایان ذکر است محمد فرهادی دانش آموخته کارشناسی ارشد و دارای سابقه ۱۲ سال خدمت است.
وی در پرونده کاری خود سابقه کارشناس برنامه ریزی، کارشناس آموزش و پژوهش، کارشناس مسئول تحول اداری، رئیس گروه استخدام، معاون برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و معاون مدیر کل برنامه ریزی بودجه و تحول اداری را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محسن
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک و آرزوی توفیق روز افزون
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوب شد برکنار شد و یک نیروی انقلابی جایگزین شد
Iran, Islamic Republic of
بدخواه های ایشون همون هایی هستند ک جلوی کار های غیر قانوتی و تخلفاتشون گرفته شد
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار بس کنید دیگه مگه هرکه را آقای هدایتخواه گفتند انقلابی هست مگه هفتاد هزار نفر رای به آقای روشنفکر ندادند مگه شصت هزهر نفر به موحد رای ندادند مردم را ازاین استان دلخور وغمزده نکنید ببینید کیانی هستند که درندای وحدت کفن پوش به تهران می روند چهل سال حقمون خورده شده ..
Iran, Islamic Republic of
آقا انصاری فردی معتقد و مومن و مخلص و متقی و متدین و ولایی بود و انسان با شرافت و با خدا و پیغمبری بود.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1