تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۴۲۲۸۸
در شورای اداری شهرستان گچساران مطرح شد؛

فرماندار گچساران: مردم به دلیل دروغ‌گویی از ما خسته‌اند / برخی مدیران تشریفاتی سر کار می‌آیند / جذب خودسرانه نیرو در ادارات دیده شده / اداره‌ای 7 نیرو جذب کرده که ردیف بودجه ندارد / مدیر قانون باشید

۱
کبنا ؛فرماندار گچساران برای مدیران تشریفاتی خط و نشان کشید و گفت: برخی مدیران تشریفاتی سر کار می‌آیند، از هفته آینده امکان دارد، سرزده در ادارات حضور پیدا کنیم، مدیران کم‌کار و سهل‌انگاری جایگاهی در بدنه مدیریتی ندارند.
به گزارش کبنا از گچساران، صبح امروز (یکشنبه 21 آذر ماه 1400) نشست شورای اداری شهرستان گچساران به ریاست روانبخش دیهیم در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. در این نشست روانبخش دیهیم سرپرست فرمانداری گچساران با تبریک روز پرستار، اظهار داشت: مدیران باید برای پشرفت امور شهرستان از جمله پروژه‌های نیمه تمام، عمرانی و اقتصادی برنامه ریزی و جدیت داشته باشند. نباید در جلسات با یکدیگر تقابل کنید بلکه باید با وحدت کارهای بر زمین مانده هر چه سریعتر به اتمام برسد. مردم از ماها انتظار دارند، همه مدیران در حال تلاش و زحمت هستند و باید این تلاش‌ها مضاعف شوند.
دیهیم از مدیران خواست که گزارش مربوط به پروژه‌های شهرستان گچساران را ارائه دهند.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، افزود: وضعیت کرونای شهرستان گچساران از آبی به زرد تبدیل شده و لازم است که ادارات برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری، همکاری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.
دیهیم در ادامه به مدیران شهرستان گچساران توصیه‌های داشت و گفت: ما در دولتی هستیم که باید مدیران تلاش بیشتری داشته باشند، حواشی را کنار بگذارید، هر کسی که مدیر است باید کار کند و مدیریت جهادی داشته باشد، بحث اختلاف سلیقه را در محیط کار کنار بگذارید، طبق قانون کار کنید، لزومی به نامه آوردن از بخشداری و فرمانداری نیست، کاغذبازی‌ها را کنار بگذارید، قانون را بدانید و مدیر قانون باشید. موضوع اصلی این دولت عدالت محوری است، تلاش کنید که بر این اساس عمل کنید.
وی در ادامه از مدیران خواست که گزارش‌های ماهانه از کارها، طرح و پروژه‌های خود داشته باشند، برنامه سالانه و ماهانه داشته باشید، مدیر باید ابداع و نوآوری داشته باشد، طوری کار کنید که مردم از شما رضایت داشته باشند، یکی از دلایلی که مردم از بعضی مسئولان خسته‌اند، دروغ گویی است، مردم را معطل می‌کنید و کار را به تأخیر می‌اندازید، معنایی ندارد، کارها را قانونی انجام دهید و کاغذبازی نکنید. مدیر باید در وسط میدان باشد.
فرماندار گچساران با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسه باید مشخص باشد، اظهار داشت: برخی از ادارات خودسرانه نیروهای را جذب و به کار می‌گیرند، در همین مدت نیز موردهایی بوده است، هرگونه جابجایی و هرگونی اخذ نیرویی با هماهنگی فرمانداری انجام گیرد، اگر نیاز به نیرو دارید، مراحل قانونی مشخص است و حتماً باید طی شود.
دیهیم در ادامه افزود: اداره‌ای ۷ نیرو جذب کرده، هیچکدام ردیف بودجه ندارد. این معنی ندارد و خلاف قانون است و باید تکلیف این نیروها مشخص شوند.
وی در ادامه گفت: مدیران و مسئولان در صورتی که می‌خواهند اداره را ترک کنند، اعلام مرخصی کنند، برخی مدیران تشریفاتی سر کار می‌آیند، از هفته آینده امکان دارد سرزده در ادارات حضور پیدا کنیم، مدیران کم‌کار و سهل‌انگاری جایگاهی در بدنه مدیریتی ندارند.
نماینده عالی دولت با اشاره به موضوع بیکاری در شهرستان گچساران تاکید کرد: اشتغال در شهرستان یک معضل است، ما یک چهارم نفت و گاز کشور را تولید می‌کنیم، این نفت باید کیلومترها به استان‌های دیگر برای پالایش برود، کارهایی در زمینه پتروشیمی انجام گرفته اما فقر در خور و شأن مردم گچساران نیست. گچساران با نرخ بیکاری ۱۷ درصدی از متوسط کشوری نرخ بیکاری بالاتری دارد.
فرماندار گچساران در پایان گفت: از مدیران انتظار دارم برای رضای خدا کار کنند، هر آمدنی، رفتنی دارد، اگر اعلام کنند تا پایان جلسه مدیر هستید، تا پایان جلسه باید تلاش خود را کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما جناب آقای دیهیم ، یکی از مدیران ضعیف شهرستان گچساران سرپرست جهاد کشاورزی گچساران هستند آقای فرماندار شما یک نظرسنجی انجام دهید ببینید چقدر کشاورزان و مردم از ایشان راضی هستند در یه کلام جهاد کشاورزی گچساران تعطیل است
Iran, Islamic Republic of
بنده هم موافق هستم ما کشاورزان از سرپرست جهاد کشاورزی بشدت ناراضی هستیم لطفا در انتخاب ایشان تجدید نظرشود
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
تمامی حرفای شهروند گچسارنی در خصوص جهاد کشاورزی گچساران تایید میکنم واقعا سرپرست جهاد کشاورزی گچساران ضعیف عمل کرده به نظر من نیاز هر چه سریعتر در مورد ایشان تجدید نظر انجام بگیره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار باعرض تبریک اگر میخواستید جلوی شیوع کرونا گرفته بشه باید از تودیع ومعارفه خود شما شروع میشد با اون همه جمعیت دراون سالن اول خودت بعد بقیه
Iran, Islamic Republic of
....سرپرست فرمانداری خط ونشون کشید مدیران گچسارانی حواستون جمع کنید.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار شجاع لطفا اولین کارتون مدیر جهاد کشاورزی گچساران برکنار کنید به دلیل :
عدم توانایی مدیریت - ضعیف بودن در تصمیمات - ضعیف عمل کردن در آتش سوزیها - راکت کردن چرخه تولید - نارضایتی کشاورزان -عدم کنترل بازار مرغ و تخم مرغ ...
Iran, Islamic Republic of
(( دیهیم در ادامه افزود: اداره‌ای ۷ نیرو جذب کرده، هیچکدام ردیف بودجه ندارد. این معنی ندارد و خلاف قانون است و باید تکلیف این نیروها مشخص شوند.))
جناب فرماندار ، گل گفتید !!!
اداره بغلی شما سرپرست اداره تموم تک و طایفشو سر کار آورده!!
فقط یکی برادرزاده هاشو که قبلا برکنار کرده بودن ، دوباره تو همین ماه به پیمانکار تحمیل کرد که اونم سرکار بیاره و بعد از شرکتی به قراردادی و بعد به رسمی تبدیل کنه !!
تو فضای مجازی بخصوص اینستا گرام هم منتشر شده !!
لطفا ایشونو برکنار کنید !
چون مردم به شما بدبین میشن !
تو همین چن روز هم چندین نفر از بهترین نیرو ها رو جابجا کرده !! و ضعیف ترین نیرو ها رو جایگزین اونا کرده ! لطفا تحقیق کنید .
Iran, Islamic Republic of
آلان همه یک دست شدین، این حرفا وشعارها هم همیشه بود و همه میدونن، حالا ببینیم چه می‌کنید، بسم الله
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت کجایی کاری شهرداری یاسوج ۵۰۰نیرو گرفته که هیچ کدامشون حقوقشان تو بودجه نیومده همش هم خاله خرزویی هستند و بستگان شورا باید از حقوق نیروهای قدیمی رسمی زده بشه تا حقوق اینها پرداخت بشه ایها الناس حقوق کارمندان رسمی شهرداری با سابقه ۳۰ و ۲۰ و ۲۵ سال ۶ شش تومانه خدا را خوش نمیاد از این حقوق ناچیز هم برداشته بشه و به حلقوم نیروهای بستگان شورا واریز بشه چون شهرداری خود گردانه و منبع درامد نداره بازرسی ادارات نظارتی جناب استاندار دادمون را به کی بزنیم مگه این شهر صاحب نداره
فرعنگي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دیهیم ، یکی از مدیران ضعیف شهرستان گچساران مدير آموزش و پرورش گچساران هستند آقای فرماندار شما یک نظرسنجی انجام دهید ببینید چقدر فرهنگيان و مردم از ایشان راضیت دارند در یه کلام آمورش و پرورش گچساران تعطیل است
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1