تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۴۱۰۱۸
در جلسه توجیهی اعضای شوراهای شهر دهدشت و سوق مطرح کرد

رییس دادگستری کهگیلویه: اگر شوراهای شهر برای خوش آمد «قوم» و «حزب» به متخلفان رضایت ندهند ما تا آخر هستیم (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛جلسه توجیهی اعضای شوراهای شهر دهدشت، سوق و اعضای کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری در دادگستری کهگیلویه جهت پیشگیری از جرائم برگزار شد.
به گزارش کبنا، رئیس دادگستری کهگیلویه در این جلسه اظهار کرد: قریب دو هفته است که در این منطقه مسیولیت گرفتم، دیدن محرومیت و مظلومیتی که از سر و روی این منطقه می‌بارد، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.!
حجت الاسلام علی سعیدی عنوان کرد: سزاوار نیست بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب این همه محرومیت را ببینیم، کسانی به این منطقه آمدند، مسوول شدند اما دل در گرو حزب‌های سیاسی داشتند که این همه محرومیت‌ها باقی مانده است.
رئیس دادگستری کهگیلویه با بیان اینکه آسفالتی که از اوایل انقلاب بوده است، حالا تکه پاره شده است حتی آنرا ترمیم نکردند، تصریح کرد: کسانی که مدعی بودند دین وارد سیاست نشود حالا برای جان انسان و ابروی انسان ککشان نمی‌گزد.
حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: شوراهای شهر نباید فکر کنند با کسب آرا و پیروزی دیگر کار تمام است، تازه اول راه هستید و هر اشتباهی کنید مردم طلبکار هستند، بدبخت آن شورای شهری است که قانون را مطالعه نکرده باشد یا وظایف خود را در قانون نداند.
رئیس دادگستری کهگیلویه خاطر نشان کرد: نظارت اساسی‌ترین موضوع در حکومت، فرمانداری، شهرداری است و هر ضربه‌ای خوردیم از عدم نظارت است.
وی با بیان اینکه نظارتی غیر قابل انعطاف و غیر قابل تطمیع حلال مشکلات است، تصریح کرد: فلسفه شورای شهر این است که اختیارات تام شهردار محدود شود و نتواند به هر کیفیتی عمل کند و بعضاً تخلفی صورت گیرد یا حق مردم ضایع شود.
این مسوول قضایی افزود: شوراها باید نظارت را بر اساس ماده‌های قانونی انجام دهند،
بدبخت شورایی است که برای حمایت از فامیل و حزبی کاری کند معلوم نیست در دنیا و آخرت چه بر سرشان می‌آید، هم به دیگران و هم خود ضرر وارد می‌کند.
 حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: شهرداری برای تحقق عدالت اجتماعی باید درآمد پایدار داشته باشد، اگر شهرداری درامد نداشته باشد، یعنی خرابه، یعنی خودسوزی همسر کارگر شهرداری که ماه‌هاست حقوق نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها، شوراها و اعضای کمیسیون، تا حدی که قانون را رعایت کنند محترم می‌شمارم اما هیچ تسامحی با کسانی که باعث بهم خوردن آرامش مردم و جامعه شوند و وظایف را انجام ندهد ندارم.
وی در پاسخ به سؤال طاهر پاداش، عضو شورای شهر دهدشت که از ناتوانی در برخورد با متخلفین سد معبر گلایه کرد، گفت: اگر شما (شورای شهر) برای خوش آمد قوم و حزب سیاسی به آسانی به متخلفان رضایت ندهید که تلاش‌های ما ضایع شود، حتماً همکاری می‌کنیم و تا آخر هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1