تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۴۰۶۰۹
صبح امروز با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

بهره‌برداری از جایگاه سوخت بنزین در محور پاتاوه - دهدشت / روشنفکر: باید این مدیران را ملامت کنیم

۱
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کردند، را ملامت کنیم.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 6 آبان ماه 1400) مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون آئین بهره‌برداری از جایگاه سوخت انصاری در مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت در منطقه زنگوا شهرستان بویراحمد، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف بعد از چهار دهه باید در جایگاهی بهتر از امروز قرار می‌داشت، اظهار داشت: مقایسه کردن خدمات نظام اسلامی با گذشته خطا است. اما استانی که این همه نعمت و ظرفیت خداوند در بعدهای منابع طبیعی، گردشگری، معدن، مالی و اقتصادی، نیروی انسانی و... در اختیارش گذاشته، جای شکر دارد، اما وجود مدیران و منابع انسانی می‌طلبد که در سنوات گذشته بعد از 42 سال ما در حوزه‌های رفاهی و ایمنی قاعدتاً باید گام‌های بیشتری بر می‌داشتیم. از مدیران خدوم باید تشکر کرد. از آنهایی که سهل‌انگاری و قصور کردند ما باید ملامت کنیم و قطعاً به قول شهید مطهری (ره) وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد و خود وجدان آنها، آنها را عذاب خواهد کرد.
روشنفکر تاکید کرد: مدیرانی که در خدمت به مردم در طول چهار دهه بعد از انقلاب کوتاهی کرده‌اند باید جوابگوی وجدان خود و خداوند باشند.
روشنفکر با تأکید بر حمایت حمایت از سرمایه‌گذاران جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال گفت: از ائمه جمعه استان می‌خواهیم که از تریبون‌های نماز جمعه برای جذب سرمایه‌گذار تلاش شود. استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است و این مهم نیازمند همکاری و تعامل مسئولان است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ۳۵ جایگاه فعال سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ جایگاه در شهرستان بویراحمد واقع شده‌است گفت: ایجاد چنین جایگاه‌هایی جهت خدمت‌رسانی و رفاه در مسیرهای ارتباطی و مناطق مختلف از نیازهای ضروری استان برای توسعه و پیشرفت است.
سالار خشایی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در اخلال بوجود آمده در توزیع سوخت در روز اول از سی و پنج جایگاه 33 جایگاه را فعال کردیم و 11 جایگاه به حالت اولیه فروش و توزیع برگشتند.
وی افزود: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی و کشوری مشکل تهیه سوخت در کشور فراهم شده‌است.
در جایگاه سوخت فعلی به عنوان سی و پنجمین جایگاه سوخت استان که به بهره‌برداری می‌رسد دارای ظرفیت پخش سوخت بنزین و گازوییل است و در آینده فاز سی‌ان جی آن راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مجتمع با سرمایه‌گذار خصوصی در زمین به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ ده میلیارد تومان زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر را فراهم می‌کند و تأمین سوخت در مسیر پاتاوه به دهدشت را سهولت می‌بخشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده بفکر یه جایگاه سوخت برای منطقه خودت (بخش لوداب) هم باش.
Iran, Islamic Republic of
کاش خبرگزاری هایی که این خبر رو پوشش دادند تصویری از آقای انصاری هم میگرفتند.مصاحبه ای هم با ایشان ترتیب میدادند.
پابهدرد دلهای یکی از کارآفرینان این استان می نشستند و می شنیدند که ایشان به علت سنگ اندازی سیستم بانکی و سایر بروکراسی های اداری در استان مجبور شدند تمام زندگی خود را به ثمن بخس فروش بگذارند تا این پروژه به بهره برداری برسد.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تبریک آقای انصاری
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
کاش میشد کیفیت رافدای به اتمام رساندن به هرقیمتی نمیکردند...شما ببینیدچندکیلومتربعدازروستای گرده چقدخوب وعریض ساخته شده...هرچه جلوترمیرویم فرمالیته بودن کیفیت ساخت بیشترمشاهده میشود...تونلها وپلهای کم عرض...جاهایی که بایدعریضترساخته میشد جاده اومدندمچاله اش کردند...پیچهای متعدد غیراستانداردی گریبانگیراین جاده شده ونقاط حادثه خیز هم توی این مسیرکم نیست...آن هم جاده ای که به قول خودشان قراره کریدورجنوب به مرکزبشه وخدارحم کنه وقتی این مسیرزیربارترافیک رسمی برودوآن وقت ببینیدمیشه جاده یاسوج اصفهان۲ وهرسال تعدادزیادی انسان بیگناه کشته بشه....خدابه فریادهمه برسه...
پارس
Iran, Islamic Republic of
کمبود عرض پلهارو قبول دارم ولی جاده های مهم و مواصلاتی دو یا سه لایه آسفالت می‌شوند الان جاده پاتاوه دهدشت فقط يه لایه آسفالت شده و لایه دوم آسفالت در آینده اجرا میشه
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1