کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

بهره‌برداری از جایگاه سوخت بنزین در محور پاتاوه - دهدشت / روشنفکر: باید این مدیران را ملامت کنیم

6 آبان 1400 ساعت 13:02

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کردند، را ملامت کنیم.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید مدیرانی که در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کردند، را ملامت کنیم.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 6 آبان ماه 1400) مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون آئین بهره‌برداری از جایگاه سوخت انصاری در مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت در منطقه زنگوا شهرستان بویراحمد، با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با تمام ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف بعد از چهار دهه باید در جایگاهی بهتر از امروز قرار می‌داشت، اظهار داشت: مقایسه کردن خدمات نظام اسلامی با گذشته خطا است. اما استانی که این همه نعمت و ظرفیت خداوند در بعدهای منابع طبیعی، گردشگری، معدن، مالی و اقتصادی، نیروی انسانی و... در اختیارش گذاشته، جای شکر دارد، اما وجود مدیران و منابع انسانی می‌طلبد که در سنوات گذشته بعد از 42 سال ما در حوزه‌های رفاهی و ایمنی قاعدتاً باید گام‌های بیشتری بر می‌داشتیم. از مدیران خدوم باید تشکر کرد. از آنهایی که سهل‌انگاری و قصور کردند ما باید ملامت کنیم و قطعاً به قول شهید مطهری (ره) وجدان تنها محکمه‌ای است که نیاز به قاضی ندارد و خود وجدان آنها، آنها را عذاب خواهد کرد.
روشنفکر تاکید کرد: مدیرانی که در خدمت به مردم در طول چهار دهه بعد از انقلاب کوتاهی کرده‌اند باید جوابگوی وجدان خود و خداوند باشند.
روشنفکر با تأکید بر حمایت حمایت از سرمایه‌گذاران جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال گفت: از ائمه جمعه استان می‌خواهیم که از تریبون‌های نماز جمعه برای جذب سرمایه‌گذار تلاش شود. استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حضور سرمایه‌گذاران است و این مهم نیازمند همکاری و تعامل مسئولان است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از ۳۵ جایگاه فعال سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ جایگاه در شهرستان بویراحمد واقع شده‌است گفت: ایجاد چنین جایگاه‌هایی جهت خدمت‌رسانی و رفاه در مسیرهای ارتباطی و مناطق مختلف از نیازهای ضروری استان برای توسعه و پیشرفت است.
سالار خشایی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در اخلال بوجود آمده در توزیع سوخت در روز اول از سی و پنج جایگاه 33 جایگاه را فعال کردیم و 11 جایگاه به حالت اولیه فروش و توزیع برگشتند.
وی افزود: هیچ مشکلی در تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و با پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی و کشوری مشکل تهیه سوخت در کشور فراهم شده‌است.
در جایگاه سوخت فعلی به عنوان سی و پنجمین جایگاه سوخت استان که به بهره‌برداری می‌رسد دارای ظرفیت پخش سوخت بنزین و گازوییل است و در آینده فاز سی‌ان جی آن راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مجتمع با سرمایه‌گذار خصوصی در زمین به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و هزینه‌ای بالغ ده میلیارد تومان زمینه اشتغال برای ۵۰ نفر را فراهم می‌کند و تأمین سوخت در مسیر پاتاوه به دهدشت را سهولت می‌بخشد.
 


کد مطلب: 440609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440609/2/بهره-برداری-جایگاه-سوخت-بنزین-محور-پاتاوه-دهدشت-روشنفکر-باید-این-مدیران-ملامت-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1