تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۴۴۰۲۱۶
به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

گلزار شهدای بهمئی غبارروبی و عطر افشانی شد

۰
کبنا ؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدا شهرستان بهمئی با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.
 به گزارش کبنا، در ابتدای این مراسم سرگرد فرزین جمشیدی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی شاهدان شهیدی است که از جان خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم در امینت زندگی کنیم.
 وی افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای به تصویر کشانیدن خدمات ارزشمند فرزندان مردم در این نیرو است تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های روزمره این نیرو باشند.
سرگرد جمشیدی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: آنچه لازمه تفکر و بینش در جامعه است بحث راه و یاد شهیدانی است که برای ارتقای سطح امنیت پایدار این کشور شبانه روز در حال تقدیم جان شیرین خود هستند.
 وی در پایان سخنان خود افزود: راه و نام شهدا باید به درستی در جامعه تبیین شود و امیدواریم همه ما با الگوگیری از مکتب شهدا به خصوص در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم خادم خوبی برای مردم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1