تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۸۸۷
دیدار اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: کسی برای من تصمیم نمی‌گیرد، اما با نمایندگان مشورت می‌کنم / بزرگواری: آقای استاندار عده‌ای به عنوان شوراهای مختلف برای خود دکان باز کرده‌اند، مواظب باشید / دهراب‌پور: با عملکردتان مردم را خوشحال نگه دارید / نیروهای توانمند را برگردانید / حبیبی: حصارها را بشکنید و تعارفات را کنار بگذارید، برای جوانان کاری کنید.

۳۰
۲
کبنا ؛سید علی احمدزاده استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تغییر و تحولات مدیران این استان می‌گوید: «از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی دستور نمی‌گیرم، اما باید بدانید برای بکارگیری نیروهای توانمند با نمایندگان مشورت می‌کنم. تفکرم این است که از توان نیروهای انسانی داخل همین استان استفاده کنم. اگر بخواهیم هم خودمان را تخریب کنیم هم نماینده را، به جایی نمی‌رسیم. لذا در صدد هستیم، تیمی بسازیم که به تبع آن در آینده استانداران زیادی پرورش داده باشیم.»
به گزارش کبنا، یک هفته از معارفه استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد و همه منتظر هستند که استاندار برای تغییر مدیران دست به کار شود و نظرات او را در این زمینه بشنوند. اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با سید علی احمدزاده استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند و فرصتی دست داد که احمدزاده دیدگاه‌هایش را پیرامون انتخاب مدیران آینده و کیفیت ارتباطش با نمایندگان مجلس را واضح و روشن مطرح کند.
در این نشست که امروز چهارشنبه ( 14 مهر ماه 1400) در ساختمان دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن حرف‌های برخی از دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان، اظهار داشت: فرمایشات شما عزیزان همانند چراغ راه است و نیاز به پاسخ دادن نیست، حداقل تصویری از جمع کثیری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای بنده ترسیم شد.
وی با بیان اینکه ما در جمع فرهیختگانی از مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و جریانات سیاسی هستیم که هر کدام جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند، افزود: از نظر سیاسی اینکه طرفدار کدام کاندیدا بودید، مهم نیست. زیرا، همه جمع ارزشی و جهادی هستید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به صحبت‌های اعضای ستاد محسن رضایی اشاره کرد و گفت: برخی مطالبی که مطرح شد، از جمله حذف مدیران نالایق قطعاً عملی خواهد شد و روحیه فسادستیزی و کار خالصانه برای مردم معیار اصلی برای انتخاب مدیران مدنظر قرار خواهد گرفت.
وی عنوان داشت: مدیرانی که داری روحیه جهادی و فساد ستیزی و معتقد به ولایت باشد، قطعاً برای خدمت انتخاب می‌شود اما افراد رانت خوار و فرصت طلب کنار گذاشته می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه دلیلی هم برای حذف کسانی که بخواهند خالصانه به مردم خدمت کنند، وجود ندارد، ادامه داد: اگر خواستیم، مدیر دستگاهی را تغییر دهیم در انتخاب مدیر دستگاه و نیروهای جدید از نیروهای ارزشی و همسو با دولت استفاده می‌کنیم و در استفاده از نیروهای پاکدست و با تفکر جهادی دریغ نمی‌کنیم.
احمدزاده همچنین با بیان اینکه حساسیتی روی نمایندگان نداشته باشید، یادآور شد: انتظار می‌رود به منتخب مردم در تمام شرایط احترام گذاشته شود، این طور نیست که اگر از آنها نظرخواهی شد، بگوییم؛ نزدیک نشوید، همین قدر بدانید که برای ما کسی تصمیم‌گیری نخواهد کرد. اما با همه نمایندگان تعامل خواهیم داشت و مشورت می‌گیریم.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به رویه اشتباهی که در سطح استان وجود دارد، گفت: از من نخواهید برای تک تک فرزندان شماها در ادارات کار ردیف کنم. بلکه باید زیرساخت‌های اشتغالزایی در سطح استان فراهم شود. لذا از من بخواهید در سطح وسیع برای همه جوانان زمینه اشتغال را فراهم کنیم به همین منظور به دنبال آوردن سرمایه گذار و حفظ آن هستم. با هفت گروه سرمایه‌گذار پیش از مراسم تودیع و معارفه نشست برگزار کردیم و وارد گفت‌وگو شدیم. در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت، از آیت الله رئیسی رئیس جمهور محترم خواستم برای پروژه‌های بزرگ حمایت ویژه داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به استفاده از نیروهای هم استانی در پست‌های مدیریتی، تاکید کرد: ضمن اینکه باید تاکید کنم از نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد دستور نمی‌گیرم، اما باید بدانید برای بکارگیری نیروهای توانمند با نمایندگان مشورت می‌کنم. اما تفکرم این است که از توان نیروی انسانی داخل همین استان استفاده کنم. اگر بخواهیم هم خودمان را تخریب کنیم هم نماینده را، به جایی نمی‌رسیم لذا در صدد هستیم تیمی بسازیم که به تبع آن در آینده استانداران زیادی پرورش داده باشیم.
احمدزاده به سوابق مدیریتی خود اشاره کرد و گفت: ما هم فرزند همین استان [کهگیلویه و بویراحمد ] هستیم، روستازاده‌ایم و خدا خواست و دست ما را گرفت و برد شهرهای مختلف و  تجربه کسب کردیم و امروز آمدیم تا خدمت پس بدهیم. یک متر زمین از محل زندگی‌ام برای خودم بر نداشتم و روزی هم بروم جزء حقوقی که برای خانواده‌ام اخذ می‌کنم چیز دیگری نخواهم داشت. در این راه می‌خواهم پیش بروم و بدون حاشیه کار کنم، اگر بخواهم درگیر حواشی شوم فرصتی برای کار نخواهم داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: اول مناطق دور دست استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد بازدید قرار می‌دهیم و بعد به بویراحمد و کهگیلویه بزرگ بر می‌گردیم، برای مناطق محروم دور دست‌ می‌خواهیم کار کنیم و خدمت را به دورترین نقاط استان بکشانیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و اعضای ستاد انتخاباتی محسن رضایی، در این نشست اظهار داشت: حضور هر کدام از برادرهایمان که با هر عنوانی برای خدمت به مردم حضور پیدا می‌کنند و زمینه ساز ظهور منجی می‌شوند، را به فال نیک می‌گیریم، لذا ضمن استقبال از حضور شما در این جایگاه امیدواریم در راستای خدمت به مردم محروم استان گام‌های مستحکمی بردارید.
رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم تلاش‌هایی که داشتیم تا مردم را به صحنه بیاوریم، کسانی هم بودند در بیرون از مرزها که تمام امکانات خود را به کار گرفتند تا مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند اما ناکام ماندند.
وی خاطرنشان کرد: امروز طرفداران آیت الله رئیسی و دکتر محسن رضایی از چشم معاندین خارجی با یک چشم دیده می‌شوند و همه دشمن مشترکی داریم. حاضرین امروز نیز هر کدام فرماندهان گردان‌هایی بودند که تمام عمر خود را پای نظام هزینه کردند و مثل خیلی‌ها نرفتند در خانه بنشینند، امروز نیز حیثیت و آبروی نظام را با تلاش در انتخابات و رأی به دکتر رضایی خریدیم و مشارکت فعال داشتیم.

بزرگواری تصریح کرد: دغدغه این جمع و بسیاری از مسئولان دلسوز در سراسر کشور مسئله معیشت و اقتصاد مردم است، ما استان قوی و برخورداری هستیم اما محروم واقع شده‌ایم. اقتصاد مردم باید انگیزه اول هر مسئول باشد و بعد از آن مسئله بیکاری جوانان حائز اهمیت است، با همین روحیه جهادی که از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد سراغ داریم، امیدواریم که با تمام وجود کار کنید و برای این مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنید، ما هم از بدنه مردم آمده‌ایم تا خواسته‌هایشان را در حضور شما تکرار کنیم.
بزرگواری ادامه داد: می‌خواهیم طوری کار کنید که هم شما پیش خدا، امام و شهدا رو سفید باشید و هم در این برهه خطرناک به سلامت عبور کنیم. ضمن اینکه معتقدیم اگر نتوانیم مشکلات را سر و سامان دهیم و مردم را قانع کنیم، جلویشان باز می‌شود و هر کس سر راهشان قرار بگیرد را له می‌کنند و می‌روند. این جرقه‌هایی که در گوشه و کنار کشور زده می‌شود و نشان از اعتراضات صنفی اقشار مختلف جامعه است را باید جدی بگیریم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم تا کار به جاهای باریک‌تر نکشد.
وی با اشاره به استقبال از مشورت و حضور تمام سلیقه‌ها گفت: از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست می‌کنیم تمام جریان‌ها اگر درخواست جلسه با شما داشته باشند، از هر گروه و ترکیبی که باشند، با آغوش باز پذیرفته شوند اما تاکید می‌کنم عده‌ای برای خود دکان باز کرده‌اند و در قالب شوراهای مختلف از جمله شورای ائتلاف، شورای فلان و شورای بهمان نزدیک می‌شوند و ادعای سهم خواهی می‌کنند، شما مواظب باشید و درها را برای همه مردم باز کنید نه فقط طیف‌ها و جریان‌های خاص سیاسی.
 محمد رحیم دهراب‌پور رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد ریاست جمهوری نیز در این جلسه به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: نظام انقلاب اسلامی ایران مورد علاقه همه مردم است و به خوبی بین مردم شکل گرفت و پذیرفته شده است. اما در این بین به مدیریت اسلامی دست نیافتیم و این موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود.
دهراب‌پور افزود: ما کاملاً آیت الله رئیسی را دوست داریم و نور چشم خود می‌دانیم و گرچه رقابت بود اما کاملاً رفاقتی بود. در آخرین جلسات جمع‌بندی که دکتر رضایی نیز حضور داشتند، گفتند که ما پیروز شدیم چون گزینه‌ای انتخاب شد که از ماست و امروز نیز دیدیم در کنار هم قرار گرفتند و همسو شدند.
وی تصریح کرد: باید از خود بپرسیم چرا استان کهگیلویه و بویراحمد عقب مانده است، استانی بالقوه ثروتمند و غنی اما فقیر و عقب مانده است. انتظار داریم به عنوان استاندار به مسئولان برسانید که ما فقیر فکری نیستیم اما محروم مانده‌ایم.
دهرابپور اذعان داشت: یکپارچه معتقدیم دولت، دولت ماست و از انتخاب شما به عنوان استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال می‌کنیم، امروز نیز از همه مجموعه‌ها می‌خواهیم با شما همکاری داشته باشند.
وی اضافه کرد: در این جمع عزیزانی هستند که ۸ سال این مملکت را حفظ کردند و باید در جایگاه ما می‌نشستند. همه نیز به واسطه اینکه یکی از فرزندان استان بعنوان استاندار انتخاب شده است خوشحالیم و امیدوارم شما هم با عملکرد مثبت خود مردم را خوشحال نگه دارید.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند در ادارات، گفت: ما در تمام دستگاه‌ها نیروی متخصص و کارآمد داریم و امیدواریم از همان مجموعه‌ها برای مدیریت انتخاب کنید نه از بیرون مدیر بیاورید و موجب ناراحتی نیروهای توانمند مجموعه‌ها شوید زیرا افراد زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بی‌مهری واقع شدند و رفتند، شما کاری کنید که این نیروهای توانمند برگردند.
 حجت السلام ستار دادوند  نیز در این نشست گفت: انتصاب شایسته شما استاندار محترم بر مبنای لیاقت و توانایی‌های شما بود، البته با مدنظر قراردادن به نیروهای کارآمد و فاکتور گرفتن از جناح‌های سیاسی دوطیف اصولگرا و اصلاح طلب.
وی افزود: اولین کار باید طبق فرمایش امام زین العابدین درد شناسی کنید، وقتی درد شناسایی شد درد را با درمان مختص به خودش درمان کرد. الإمامُ زینُ العابدینَ علیه السلام فرمودند: هر که درد خود را نشناسد دوایش [که از پیش خود می‌خورد] او را تباه کند. اینکه این استان منابع انسانی و معادن بسیار وافری را داراست ولی به خاطر بی توجهی و گاهاً کم توجهی همان معادن دارن خاک می‌خورند.
وی ادامه داد: طبق فرمایش امام باقر علیه السلام فرمود: امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرمود؛ کسی که با وجود داشتن آب و خاک (زمین) نیازمند (فقیر) باشد، خداوند او را [از رحمت خود] دور می‌گرداند.
لذا عاجزانه تقاضامندیم که به توانایی‌های این استان نگاه ویژه‌ای بشود تا مردم از فقر و جوانان از بیکاری با دلی آرام و قلبی سرشار از قوت به ادامه زندگی بپردازند.
 اصغر حبیبی نیز از چهره‌های شاخص سیاسی اصولگرا نیز در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنقدر شلاق بر گرده این استان و نیروهای انقلابی زده شد که این زخم‌ها سریعاً باید ترمیم شوند.
وی افزود: استان ما زرخیز، توانمند و مستعد است و بالای ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر تحصیل کرده در حد مدیریت کلان و مسئولیت‌پذیری دارد اما ضعف این استان در به کارگیری ناصحیح منابع و امکانات و هدایتگران ضعیف است.
وی اضافه کرد: اولین کار برای مدیریت صحیح، رفتن به سراغ فقر، فساد، بیکاری و تبعیض است زیرا امکانات هم در کنار این همه معضل، خاک می‌خورد و پول زیادی به این استان ورود می‌کند که به دلیل ناکارآمدی برخی از مدیران بخش زیادی از این بودجه بلااستفاده باقی مانده و بر می‌گردد.

وی متذکر سد: ظلم را می‌شود تحمل کرد ولی تبعیض را نه، برخی مدیران کل در این استان تبعیض قائل می‌شوند. در حالی که نیروهای تحصیلکرده ما در حال فروش خیار و گوجه در بازار هستند، ولی دیپلمه‌های آقازاده دارند مدیریت می‌کنند.
وی اذعان داشت: باید خطاب به آنهایی که شرایط سخت استان را تحمل نکردند و رفتند، بگوییم بسلامت، آن‌هایی که ماندند و این محرومیت‌ها را تحمل می‌کنند را دریابید.
حبیبی خطاب به احمدزاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امثال من و آقایان بزرگواری و دهراب‌پور گذشته است، امیدواریم برای جوانان کاری کنید زیرا فرصتی نیست که دنبال اصولگرایی و اصلاح‌طلبی بگردید، حصارها را بشکنید و تعارفات را کنار بگذارید، برای جوانان کاری کنید.
وی خاطرنشان کرد: مهم نیست به کدام کاندید رأی دادند، کافیست ندای مستضعفینی که این انقلاب را به سرمنزل رساندند را بشنوید و از پای ننشینید.
 قهرمانی یکی دیگر از چهره‌های سیاسی نیز در این نشست، گفت: یا دلی داشته باش سخن پذیر، یا سخنی داشته باش دلپذیر. که امیدواریم استاندار استان هر دو خصلت را داشته باشند که هم ظرفیت شنیدن همه سلیقه‌ها و جریان‌ها و هم به خوبی فرد عملگرا و مفید باشند.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های خوب انسانی فعال در حوزه‌های مدیریتی استان و شهرستان گفت: امیدواریم در بکارگیری نیروها در مناطق مختلف استان از تمام جریان‌ها و طیف‌های مختلف فکری استفاده شود ضمن اینکه انتظار داریم، یک ضلع از دولت به جبهه رضایی اختصاص داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
آفرین بر اعضا ستاد دکتر رضایی
رسوا
Iran, Islamic Republic of
خدایا این دهرابپور دنبال چیه ۸۰ سالشه
والله اگر دلسوز مردم باشه
Iran, Islamic Republic of
استاندار احمد زاده حواست باشه
Iran, Islamic Republic of
مگه تو نبودی میگفتی اقای رییسی بره کنار
نشان
Iran, Islamic Republic of
جناب بزرگواری دیدی هیچکس مثل خودت دنبال سهم نیست
یادت رفت اون توئیت های توهین آمیزت به آیت الله رئیسی رو
بابا چه رویی داری تو
راحت باش سفره پهنه تو هم که ول‌کن نیستی
Iran, Islamic Republic of
دهراب پور همیشه احترام رئیسی را داشت
استاد
Iran, Islamic Republic of
تورا بخدا به داد دانشگاه یاسوح برسید......به عینه ریس دانشگاه همه اختیارات را به مدیران یک دست فامیل سپرده اگر در حوزه های کاری مشکلی بوجود بیاد هیج کس جوابگو نیست
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری زمانی که خودش نماینده بود به این حرفا اعتقلدی نداشت شب تا صبح جلوی خونه مدیران کل بود که فقط نیرویی را بکار بگیرد که به ایشان رای داده باشد حلا ادعای عدالت و انصاف را دارد
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری الفبای سیاست را بلد نیست و جایگاهی در بین مردم ندارد
Iran, Islamic Republic of
دکان خودت جناب بزرگواری از همه بازتر بود که
بساطتت را جمع کن
این حرفا دیگه قدیمی شده
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند بدور از هرگونه دیدگاه سیاسی همه اینها رزمندگان مخلصی هستند که همگی برای چندین مرتبه تا سرحد شهادت پیش رفتند کسانی هستند که هرکدام چندین مرحله مرگ و شهادت را تجربه کردن فقط خواست خدا بود تا اینها بمانند و یادگاران مخلص یاران شهیدشان و هشت سال دفاع مقدس باشند محسن رضایی فرمانده هشت سال دفاع مقدس از ارزشمندترین و مخلص ترین انسانها و توانمند ترین مردان روزگار است و شاهد این ادعا انتخاب فرماندهان میدان بود فرماندهانی که هرکدام خود به تنهایی توان اداره کشور را دارند سلام بر یادگار ان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم علی الخصوص سید عزیز بزرگواری که عامل اتحاد رزمندگان دفاع مقدس می باشد سیدی که جز رضای خدا و خدمت به خلق خدا به هیچ چیز دیگری نمی اندیشد جز رضای خدا و خدمت به خلق خدا و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی و زمینه سازی ظهور امام عصر دغدغه دیگری ندارد
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد زاده همانطور که استحضار دارید پیروزی و قبولی آقای رئیسی پیروز و قبولی قاطع و قابل قبولی نبود علی رغم شروع تبلیغات چند هفته ای بعد از انتخابات ریاست جمهوری و بسیج همه امکانات برای قبولی ایشان موفقیت چندانی حاصل نشد لذا اگر شما بخواهید با عملکرد اشتباه خود باعث رنجش مردم شوید دقیقا در میدان دشمن بازی می کنید و در این برهه حساس از زمان مردم را به انقلابی و غیر انقلابی که یعنی ضد انقلاب کار و حرف درستی نمی باشد به عمل کار براید به سخنرانی نیست ابر و باد و مه و خورشید و فلک همه در کار بودند که دولت دوازدهم را زمین بزنند حالا ابر و باد و مه و خورشید و فلک و کوه و دشت دره و دریا و بیابان همه در کارند که این دولت را بلند کنند برجام روحانی برجهنم بود الان برجهت و بربهشت است لطفا باعث تفرقه و نفاق نباشید مردم را کرونا ازبین برد و دیگر طاقت اختلافات منفعت طلبان را ندارند لطفا بیش از این ایران عزیز را درگیر مشکلات نکنید و روزها به سرعت ابر و باد می گذر و شما دیگر ۱۶ میلیون را هم دیگر نخواهید داشت و از همین امروز به فکر فردایتان باشید
باوی
Iran, Islamic Republic of
چقدر جالبه؟!
آقایان را توهم برداشته بود که محسن رضایی قبول می شود و هر چه توانستند تلاش کردند تا رئیسی رای نیاورد و آن جملات تخریبی را علیه رییسی به کار بردند. الان ادعای سهم خواهی می کنند.
خیلی جالب است. جناب آقای بزرگواری. لطفاً کمی تفکر، کمی انصاف
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری یاد هست مدیر کل فلان اداره که از نیروهای شمابود 20 خوردی نفر را بدون آزمون وارد اداره کرد شما دیگر نباید ادعا پاک دستی کنی
Iran, Islamic Republic of
دهراپ پور فقط نقش بازی خراب کن حریف را دارد؛یعنی نقشی که یه زمانی محمود فکری به عنوان بازیکن نقش تخریف بازی حریفان را به عهده داشت؛این سید بزرگوار هم علیرغم صداقت و سادگی،بعضی مواقع حرف های نسنجیده ای می زند.شما که همان روز اول انتصاب از آقای محسن رضایی خواستید که استعفا بده؛یعنی اگز نیروهای ما جذب نشوند،استعفا بده .حالا چرا از یک ائتلاف منظم که سال ها تشکیلاتی کار کرده و پشت سر آقای رئیسی بوده،الان با عنوان دکان یاد می کنند،همه می دانند که اکثر کسانی که می خواستند به آقای رئیسی رای ندهند به آقای رضایی رای دادند و این درخواست شما یعنی وارد کردن اصلاح طلبان (بهتر است بگوییم فرصت طلبان)؛و معنایش این است که جریان انقلابی که سال ها خون دلها خورده و تحت شدیدترین برخوردها و القاب نامناسب مخصوصا"از سوی شخص اول اجرایی کشور بودند و در دفاع از آقای رئسی سوای هر نتیجه ای حالا باز به همین راحتی توسط امثال شما که نادانسته و بعضا"عامدانه نقش پادویی اصلاح طلبان را بازی دوباره به حاشیه رانده شوند؛آیا می شود بعد از سال ها این همه رنج کشیدن حالا در دولت منتخب خود مظلوم واقع شوند
Iran, Islamic Republic of
من نه طرفدار بزرگواری هستم ونه هیچ گاه به او و اندیشه اش رای دادم...متر هم دستم نیست قضاوت کنم که الان بین مردم جایگاه دارد با ندارد
اما از میان تمام این عزیزانی که ادعای انقلابی گری دارن هم در ظاهر هم در باطن به شاخص ها نزدیک تر است...نه باند راه انداخته..‌نه شرکت و کارخانه دارد.نه خانه دارد...نه پول باداورده دارد...نه موج سواری بلد است...نه فرصت طلب است..‌کدام یک از مدعیان مثل بزرگواری پاکدست و ساده زیست است؟؟؟.. وزن بزرگواری به تنهایی از شما سنگین تر است....بر طبل توخالی نکوبید...خنده دار است که فکر میکنید مردم بزرگواری را قبول ندارن اما شما را قبول دارن
...بزرگواری به دنبال سهم نیست بروید غارت را قسمت کنید حواستان باشد سپاه خالد ابن ولید از پشت غافلگیرتان نکند...
شایان
Iran, Islamic Republic of
برای همه واضح و مشخص بود که جناب آقای بزرگواری و گروه وی و افراد همسو با آن بالاخص مدیران زمان نمایندگی وی در تهران کاملا و صد درصد همراه و همگام با محسن رضایی بودند و حتی نتیجه انتخابات را دو مرحله ای دانسته و به دور دوم کشیدن بین رئیس جمهور محترم و محسن رضایی را کاملا تمام شده می‌دانستند و کاندید خود را رئیس جمهور می‌دانستند و الان نام بقیه جبهه ها را می آورند هر چند رئیس جمهور محترم با تعقل و با خلوص نیت یکی دو روز بعد از انتخابات تمامی رقبای خود در انتخابات را در جلسه ای حاضر نمودند مبنی بر اینکه تمامی سلائق که برای پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله عزت مندی و رشد و توسعه کشور تلاش نمایند از آنها استفاده خواهد نمودو این یعنی کلی نگری و همه را به یک چشم نگریستن بنابراین آقای بزرگواری عنوان کردن یک گروه خاص به نوعی حمله بردن به آن گروه است که الحق و الانصاف همان گروه در استان در برپایی ستاد برای رئیس جمهور محترم لحظه ای دریغ نکردن وکاری کردن نمونه و موثر بنابراین وحدت بین تمام گروه‌ها و سلایق یعنی عزت مندی و استاندار محترم هم فارغ از همه اینها در انتخاب معاونین و مدیران خود دقت خواهد کرد و از نیروهای جهادی،انقلابی،فساد ستیز،پاکدست،شجاع و دلسوز استفاده خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
جریان به قولا انقلابی فقط کارشون شده تخریب و توهین به همدیگه!!
به والله این مرام انقلابی نیست
خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
اولین رانتخوار کسی هست که ۴۲ساله فقط درفکر خودش هست با برادران نماینده که خودرا عملا نمایتده میداند وهمه کاره شده چطور؟
پور
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدزاده
بیشتر جمعیت این استان با محسن رضایی بودند و اگر میخواهی مورد حمله و هجمه قرار نگیری سهم آنها را مشخص کم که نمایندگان خودشان دو سال دیگر اوت خواهند شد هر سه نفر دو سال دیگر نیستند و تو هم اگر اشتباه کنی دو سال دیگر همسفر آنها خواهی شد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این هایی که قرار با آن ها مشورت کنی دو سال دیگر نیستند آنوقت چه میکنی؟؟
فقط دو سال ؟؟
مواظب باش
Iran, Islamic Republic of
هر سه نفر فقط دو سال دیگر هستند
هر سه نفر خواهند رفت
امکان ندارد اینها دوباره رای بیایند
با طناب آنها به چاه نروی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمائی لطفا"کامنت مربوط به پاسخ به آقای بزرگواری که براتون فرستاده شده،را بدون سانسور ارائه بدین.
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا هنوز از جریان آستان قدس ناراحت هستند....
کارمند
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل ا.. که از نیروهای نزدیک به تاج گردون و دست به سینه ایشان بود و الان می خواد خودش رو به اصول گرایان نزدیک کنه بردارید
لوداب
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور و حاج آقا بزرگواری هر دو به اندازه کل جریان ها و ائتلاف های سیاسی و قومیتی در استان ظرفیت مردمی دارند و دلیل آنهم اخلاص و همدردی هایشان با قاطبه مررم ور گرمسیر و سردسیر هست. نشان به آن نشان که تمام چپ و راست و معتدل و هفت نماینده کنونی و ادوار به اندازه این دو شخصیت رای در شه ستان ها نداشتند
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
استاندار به تصمیم سه نماینده آمده و دوسال دیگه اگر اینها رای نیاورند که نمی آورند او هم صندلی را ترک خواهد کرد ناگفته نماند قاطبه مردم کهگیلویه و بویراحمد طرفدار محسن رضایی هستند و قبلا هم بودند رییسی هم این را خوب میداند و استاندار و اغلب مسولان سهم محسن رضایی هستند استاندار نباید همه مردم را فدایی اقلیت کند؟؟؟
دو سال دیگه سه تا نیستند شک نکن
Iran, Islamic Republic of
در سه شهرستان نظر خواهی کن سه نماینده همین الان شکسته شده اند و محبوبیت و مقبولیت خود را در سه شهرستان از دست داده اند
دنانشین
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری چکار برای این استان کردی فکر میکنی دیگه هیچ کس نیست
علی
Iran, Islamic Republic of
بجای این همه سر و صدا کردن برا مردم کار کنید-حرفهای مفت زدن بدرد کسی نمیخوره
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1