تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۳۸۷۱۰
در بازدید امام جمعه و رییس اداره کار کهگیلویه از مرکز رشد دهدشت مطرح شد

بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان به جوانان/خانه ای در دهدشت که خاک می خورد!(+تصاویر)

۴
کبنا ؛صبح امروز سه شنبه(16 شهریورماه 1400) امام جمعه دهدشت و رییس اداره کار کهگیلویه از مرکز رشد دهدشت بازدید کردند.
شهریار جمالی،مسول راه اندازی مرکز رشد دهدشت
در این دیدار اظهار کرد:این مرکز در بهمن ماه ۹۹ با حضور معاون اول رییس جمهور و مسولان استانی در دهدشت افتتاح شد و زیر مجموعه پارک علم و فناوری است که زیر مجموعه وزارت علوم است.
جمالی افزود؛فعالیت را با اجاره ساختمانی در دانشگاه آزاد که تا سال 1401 مهلت دارد شروع کردیم و تاکنون 5 ایده از سوی کارگروه ارزیابی انتخاب شد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار خوبی برای مراکز رشد در نظر گرفته شده است ولی شرط جذب این اعتبار اجاره مکانی به مدت 7 سال است ادامه داد:در حالیکه 2 سال از افتتاح خانه جوان زیر نظر اداره ورزش و جوانان میگذرد و بدون استفاده است اما اداره کل ورزش حاضر نیست این ساختمان را به ما اجاره دهد.
جمالی با بیان اینکه علی رغم پیگیری های نماینده شهرستان،فرماندار،امام جمعه دهدشت برای اجاره دادن خانه جوان به مرکز رشد دهدشت مطرح کرد:نمی دانم چه قدرتی پشت پرده است که اجازه نمی دهد خانه جوان به جوانان و مرکز رشد دهدشت برسد در حالیکه این ساختمان حتی انشعاب و آسفالت ندارد که خودمان حاضر به تقبل آن هم شده ایم ولی اداره کل ورزش وجوانان حمایت نمی کند.
امام جمعه دهدشت نیز در این بازدید اظهار  کرد:متاسفانه برخی مسوولین متوجه نیستند که این مرکز چه خدماتی می تواند به توسعه شهرستان و استان داشته باشد،آینده نگری ندارند وگرنه ساختمان بدون استفاده در این شهر زیاد است که در اختیار این مرکز قرار دهند.
حجت الاسلام وحدانی فر بیان کرد:دولت باید هم و غم خود را برای تقویت این مراکز بگذارد و بنده به شخصه آمادگی همکاری دارم و تلاش میکنم ساختمانی در اختیار این مرکز مهم پرورشی و آموزشی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هر جایی که به جوانان اعتماد شد ضرر نکردیم گفت:توقف و سکون خطرناک است،به شناسایی استعدادهای این شهرستان و شهرستان های همجوار بپردازدید و با پرورش و آموزش آنها را بالفعل کنید.
سلیمان کریمی سرپرست اداره کار کهگیلویه نیز در این دیدار با اشاره به صحبت های رهبری یکی از وظایف اداره کار را حمایت از اشتغال، مانع زدایی و پشتیبانی دانست و گفت:برخی ایده های شما جز طرح های اولویت دار استان است مطابق با اختیاراتی که داریم همراه شما هستیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1