تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۶۹۳
بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از منطقه زلزله زده دنا + تصاویر

پرداخت بیش از ۸۶۶ میلیاردریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۸۶۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض به مردم زلزله زده شهرستان دنا خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (15 شهریورماه 1400) حسین کلانتری در واپسین روزهای تابستان و با هدف بازدید از وضعیت مردم زلزله  شهر سی سخت حضور یافت.
وی در این بازدید، اظهار داشت: تاکنون ۶ هزار و ۶۶۸ فقره پرونده زلزله زدگان سی سخت برای دریافت تسهیلات معیشتی و ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی به بانک های عامل استان معرفی شده است.
نماینده عالی دولت در استان، افزود: ۵ هزار و ۹۴۹ مورد از این تعداد پرونده معرفی شده به بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد منجر به انعقاد قرارداد شده است‌.
وی بر لزوم نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی در شهرستان زلزله زده دنا تأکید کرد و گفت: باید ساخت و سازهای اصولی و در برابر وقوع شدیدترین زلزله مقاوم باشند‌.
کلانتری با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۹ واحد مسکونی آماده بهره برداری است عنوان کرد: از این تعداد ۱۲۸ واحد در مناطق شهری و ۱۳۱ واحد در مناطق روستایی قرار دارد.
وی، خاطر نشان کرد: عملیات تعمیرات یک هزار و ۵۸۳ واحد در مناطق شهری و ۳۷۱ در مناطق روستایی به اتمام رسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توزیع یک هزار و ۱۶۵ تن میلگرد، ۱۶ هزار و ۶۴۰ کیسه سیمان، ۸۱۰ هزار و ۹۰۰ قالب آجر و ۱۰ تن ماسه در مناطق روستایی خبر داد و افزود: یک هزار و ۵۹۶ تن میلگرد، ۱۸ هزار و ۵۵۱ کیسه سیمان، یک میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۳۶ قالب آجر و ۲۵۰ تن ماسه در مناطق شهری زلزله زده توزیع شد.
وی، عنوان کرد: همان گونه که بارها گفتم، تا آخرین روز خدمت در استان برای رفع نیازهای مردم زلزله زده از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و در کنار آنها هستم
کلانتری خاطر نشان کرد: تا نرسیدن به فصل سرما باید سرپناه مردم سر و سامان گرفته باشد و به مردم سی سخت اطمینان داد همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار خواهد بست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1