تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۳۸۱۴۶
به مناسبت روز پزشک؛

تجلیل از پزشکان دهدشت (+ تصاویر)

۲
کبنا ؛به مناسبت روز پزشک و قدردانی از پزشکان بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت با اهداء گل تجلیل به عمل آمد.
به گزارش کبنا به نقل از  روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و داروساز متولیان سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان و کلینیک، با اهداء گل این روز بزرگ را به پزشکان تبریک و تهنیت گفتند.
دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در این مراسم تجلیل گفت: پزشکان به عنوان بخش مهمی از نخبگان جامعه در بخش بهداشت و درمان، زمینه ساز ارتقای بهداشت و سلامت هستند.
وی در ادامه تصریح کرد: سرمایه شغل پزشکی دانش و مهارتشان می‌باشد و این سرمایه با صرف سالیان طولانی بدست آمده که تلفیق آن با اخلاق حرفه‌ای آنرا متمایز می‌کند.
وی در پایان اذعان کرد: با تمام سختی‌های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان حاضر در بیمارستان امام خمینی (ره) و کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت و سایر مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان کهگیلویه در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان برای سلامت مردم از جان و دل مایه گذاشتند که صمیمانه از همه این عزیزان سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه با همکاری یکدیگر و مردم عزیز و سایر مسئولین، بتوانیم از شر این ویروس رهایی یابیم.
دکتر منصور نیکخو؛ سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) در این مراسم تجلیل از پزشکان گفت: صمیمانه روز پزشک و داروساز را به همه همکاران عزیزم در بیمارستان و کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و قدردان زحمات و خدمات ارزنده این عزیزان در امر درمان همه مردم دیارمان هستم و این تلاش و ممارست جانانه بر هیچکس در این ایام کرونا پوشیده نیست.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعاً این ایثار و وفاداری شما جهادگران حوزه سلامت به ویژه پزشکان عزیز در دوران مبارزه با ویروس کرونا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در این مدت، زندگی خود را وقف سلامت جامعه و درمان بیماران کردند و وظیفه دانستیم هر چند کوچک برای قدردانی با اهداء شاخه گل و حضوری قدردانی از این عزیزان نماییم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم

جلسه دومین روز بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، بعدازظهر یکشنبه ۳۱ مرداد با ...
‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

‌ یک بام‌ و دو هوای مجلس انقلابی

شرایط امروز انقلاب بسیار حساس و دارای فرصت‌های عظیم و در معرض تهدیدهای جدی است. جریان ...
ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

ابر تورم در راه اقتصاد ایران؟!

تورم مخرب‌ترین آثار را بر پیکره اقتصاد برجا می‌گذارد و اگر به این مسئله توجه نشود بدون ...
1