تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۳۶۹۳۳
ستاد کرونا در شهرستان بویراحمد برگزار شد

احمدی: وضعیت بحرانی شهرستان بویراحمد / کنایه سنگین یزدان‌پناه به یک مدیر / تمجید فرماندار بویراحمد از یزدان‌پناه

۰
کبنا ؛جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد در حالی به ریاست مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد برگزار شد که محمد یزدان پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دست روی برخی از ضعف‌های دستگاه‌های دولتی گذاشت، ضعف‌های که فرماندار بویراحمد هم به آنها اشاره‌ و تاکید کرد: برای حفظ سلامت مردم با هیچ کسی تعارف ندارم.
 به گزارش کبنا، در این نشست محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد به تشریح آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: «باغات تفریحی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند» که وحدتی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد گفت: باغات تفریحی در چند سال گذشته بیش از 38 میلیارد تومان تسهیلات زیادی دریافت کرده‌اند و طبق قانون ستاد کرونا باید با ظرفیت 30 درصد فعالیت کنند که یزدان پناه رئیس شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد با لحنی کنایه آمیز گفت: باغات تفریحی شهرستان بویراحمد با 300 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.
یزدان پناه در ادامه گفت: بی خیالی مردم مهمترین دغدغه ما است، مردم 80 درصد در پیشگیری از شیوع کرونا نقش دارند، آن‌ها باید بدانند که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سلامت خودشان کمک خواهد کرد.
وی افزود: وضعیت شهرستان بویراحمد از لحاظ شیوع کرونا قرمز است. متأسفانه روز به روز بر تعداد بستری‌های ما در بیمارستان‌ها افزوده می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا تا کنون 285 نفر فوت کرده‌اند.
یزدان پناه به واکسینانسیون عمومی کووید 19 گریزی زد و گفت: 27563 دوز واکسن به دست ما رسیده که از این تعداد 23771 دوز واکسن تزریق شده است.
    
موضوع باغات تفریحی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه داغ بود. مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این جلسه در این خصوص گفت: بیشترین مشکل برای مقابله با کرونا از ناحیه همین باغات است. مردم پیامک‌های متعددی در این خصوص به ما زده‌اند. البته مردم باید همکاری همانند گذشته همکاری بیشتری داشته باشند و از حضور در باغات تفریحی و تجمع‌های غیر ضروری پرهیز کنند.
فرماندار بویراحمد همچنین از محمد یزدان پناه خواست که کمیته ویژه نظارت و رصد باغات، مکان‌های تفریحی و ادارات را به فرماندهی خود تشکیل دهد.
احمدی از شلوغی برخی تالارها گلایه کرد و گفت: باغات رها شده و باید حتماً این موضوع مورد توجه قرار بگیرد و ملزم به دستورالعمل‌های ستاد کرونا شوند.
مجید احمدی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه تصمیمات ستاد اجرایی کرونا باید عمل شود و نه باید نسبت به مصوبات بی تفاوت بود، گفت: وضعیت بحرانی است و روز به روز بدتر می‌شود. احساس می‌شود که در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا سهل انگاری می‌شود.
 وی افزود: در خصوص پارک‌ها، پارک‌ها تعطیلی بردار نیست. برخی پارک‌ها درب ندارند. مردم همکاری خوبی با مسئولان داشته‌اند، لذا اگر مردم همکاری نکنند ما زورمان نمی‌رسد. شرایط کرونا در شهرستان بویراحمد بحرانی است. مردم رعایت و همکاری کنند. اگر مردم همکاری نکنند، نمی‌توان کرونا را کنترل کرد.
فرماندار بویراحمد در ادامه تاکید کرد: 30 درصد از فضای پارک‌ها و باغ‌های تفریحی مورد استفاده قرار بگیرد. و باید مدیریت شود. باغات محل گسترش ویروس کرونا هستند.
وی گفت: از ورود خودروهای غیربومی به شهرستان بویراحمد جلوگیری می‌شود.
 احمدی همچنین در بخشی از صحبت‌هایش محمد یزدان پناه را از مدیران خوب شهرستان بویراحمد معرفی کرد و گفت: آقای یزدان پناه فرزند سردار رشید اسلام شهید یزدان‌پناه است که الحق فرزند برومندش در راستای انقلاب و نظام هستند. آقای محمد یزدان پناه آنقدر دغدغه سلامت مردم را دارند که دغدغه سلامت خانواده خودش را ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بحران
Iran, Islamic Republic of
کروما بحران است امابجران بدتر ازآن مدیران فعلی هستند
Iran, Islamic Republic of
بله
چون بر وفق مراد شماها نیستند
چیزی که داره در این استان بحران میشه حس برتر بینی و حسادت های نابجای شماهاست که نسبت به برخی از طوایف دارید و این توصیه را مدنظر داشته باشید که دود آن در آینده دامن گیر فرزندان همه ما خواهد شد. و عامل آن همه تفکرات امثال شماهاست.
ممدلی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ اخ سی فرماندار با این همه
بحران..........
Iran, Islamic Republic of
تالارها باز هستن و عروسیها مثلا با رعایت پروتکلها برگزار میشوند به این صورت که با دستمال بازی کرونا رو به یکدیگر انتقال میدن حالا چه فرق میکنه در هوای آزاد باشه یا تو سالن
دور هم بدون ماسک شام و میوه و شیرینی میخورن شاید تست کرونا از قبل ازشون میگیرن یا واکسن رایگان میزنن همونجا الله اعلم
نظر
Iran, Islamic Republic of
خود شما مدیران ضعیف بحران هستید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه می خواستید. بویراحمد که خواهر زاده روشنفکره از نیروی روشنفکر حمایت نکنه 😁😁🤣🤣
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1