تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب : ۴۳۶۶۶۶
صبح امروز انجام گرفت

سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، امیری صبح امروز (شنبه 19 تیرماه 1400) حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحدم سفر کرد و با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان او را همراهی می‌کردند.
 
دولت دوازدهم تا آخرین ساعات کاری برای خدمت به مردم پای کار است
 
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور، همه مسوولان تا ساعات پایانی دولت دوازدهم برای خدمت به مردم پای کار هستند و مدیران نباید احساس سستی کنند.
حسینعلی امیری اظهار داشت: کمک‌های لازم به آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب خواهد شد و در زمان استقرار دولت سیزدهم اطلاعات صادقانه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.
 وی با بیان اینکه برخی مواقع سرمایه‌های دولت صرف حواشی می‌شود افزود: مسیر همدلی و همراهی باید افزایش یابد.
 امیری تاکید کرد: هم اینک کشور درگیر موج پنجم کروناست این درحالی است که با تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران و همراهی مردم، این استان موج‌های قبلی را با چالش‌های کمتری طی کرد.
 معاون پارلمانی رییس جمهوری ابراز داشت: اقدامات خیلی خوبی در زمینه مبارزه با کرونا صورت گرفته و آمار مرگ و میر کرونایی در این استان پایین است.
 امیری بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه زیرساخت‌های قوی در استان وجود نداشت با این حال کارهای مطلوبی انجام گرفته است.
معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: پیشبرد کارها در استان به دلیل تلاش‌ها و هماهنگی‌های استاندار، نمایندگان مجلس و مسوولان شتاب گرفته است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهوری به این استان، حسینعلی امیری به عنوان مقام معین در خصوص مقابله با بیماری کرونا و اقتصاد مقاومتی معرفی شد.
 حسین کلانتری ابراز داشت: دستاوردهای اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بیماری کرونا به دلیل تلاش و پیگیری مقام معین و دولت، وزارتخانه‌ها و دیگر سازمان‌ها بوده است.
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مردم استان شهد شیرین خدمات نظام و دولت را چشیده‌اند و هم اینک نیز طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: این مردم در دوران هشت ساله جنگ بیشترین سهم مشارکت را داشته‌اند و حتی در انتخابات نیز همیشه مشارکت چشمگیری دارند که جزو رتبه‌های نخست کشور بوده‌اند.
 وی ادامه داد: توجه ویژه به پروژه‌های در حال اجرای این استان سبب توسعه و شکوفایی استان خواهد شد.
 حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و تاکنون خدمات ارزشمندی صورت گرفته است اما این تلاش‌ها باید ادامه یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1