تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۳۶۳۰۲
در ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باغات تعطیل می‌شوند!

۰
کبنا ؛هفتادمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست مجید احمدی در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (8 تیرماه 1400) فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سخنان خود در این جلسه گریزی به برگزاری انتخابات زد و گفت:  یکی از سالم‌ترین انتخابات در حوزه انتخابیه بویراحمد را در امنیت کامل برگزار کردیم که در نهایت نیز سلامت آن مورد تأیید نهادهای نظارتی قرار گرفت.
احمدی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مجریان برگزاری انتخابات سلامت مردم بوده است، اظهار داشت: غربالگری اعضای شعب اخذ رأی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک رأی دهندگان، توسط مراقبین سلامت در شعب اخذ رأی مورد تاکید بوده است.
 وی در خصوص تردد بین شهری مسافران در فصل گرم تابستان، گفت:  ورود و خروج مسافران به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به یک معضل تبدیل شده است.
احمدی با بیان اینکه «باغات و پارک‌ها با این تعهد باز بوده‌اند که نظارت کامل صورت بگیرد»، اظهار کرد: با این شرط مکان‌های مختلف قرار است باز  باشند که رعایت کامل پروتکل‌ها صورت بگیرد، اگر به این نتیجه رسیدیم که باغ تعطیل شود قطعاً جلوی فعالیت این باغات گرفته خواهد شد.
بنابراین گزارش بر اساس آخرین آمار، در حال حاضر شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی قرار دارد که فرماندار بویراحمد با ابراز نگرانی به خاطر ناپایداری این وضعیت و همچنین شیوع ویروس جهش یافته کرونا در استانهای همجوار، گفت: بیشتر مسافران شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مسئله کنترل ویروس را مختل می‌کند.
رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما تابع سیاست گذاری‌های ستاد ملی کرونا هستیم گفت:  دستورالعمل دورکاری ادارات و تردد شبانه در وضعیت نارنجی همچنان به قوت خود باقی است و در خصوص مساجد و نماز جماعات تابع سیاست‌های بالادستی هستیم که خوشبختانه تاکنون مساجد در مرکز استان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا اقدامات موثری انجام داده‌اند.
وی در خصوص ادارات گفت: در وضعیت نارنجی ادارات باید با ظرفیت پایین‌تری فعالیت داشته باشند. تاکیدمان بر نظارت صددرصدی بر مراکز تفریحی و پارک‌ها است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1