تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۳۵۷۵۴
بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه قند یاسوج انجام گرفت

روشن شدن اولین چراغ در کارخانه قند یاسوج ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه قند یاسوج بازدید کردند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از کارگران جوان، میانسال و کهنسال کارخانه قند یاسوج که برخی از آنها عصا به دست بودند، از اقدامات خوب دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از کار و تولید و احقاق حق خود از مسئولین قضایی تقدیر و تشکر کردند.
 حسن نگین تاجی در این بازدید در جمع کارگران با اظهار اینکه، اشتغال کارگران کارخانه قند یاسوج و بازگشت امید به خانه‌های شما یکی از اهداف مسئولین مربوطه بوده است، اظهار داشت: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری این کارخانه ابطال و رأی به بازگشت آن صادر گردید.
 مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در رابطه با راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و اشتغال به کار کارگران آن انجام گرفته است عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مقرر گردید نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موجبات راه اندازی مجدد کارخانه را فراهم آورد.
 وی افزود: در نشستی که با مسئولان بانک برگزار شد مصوب گردید، تا زمان راه اندازی کامل کارخانه کارگران با انعقاد قرارداد موقت مشغول به کار شوند.
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: امروز با حضور مدیران بانک تجارت در محل کارخانه، بازدیدی انجام شد و شادی کارگرانی که در حال آماده سازی امور اداری کارخانه هستند موجب خوشحالی اینجانب گردید.
 سن نگین تاجی در ادامه افزود: امیدواریم با همت مسئولین بانک و ستاد اجرایی و تلاش کارگران عزیز طی ماه‌های آینده شاهد شروع عملیات بازسازی و تولید در این کارخانه باشیم.
وی همچنین از تلاش‌های نماینده‌ی معظم ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای تأمین، سازمان اطلاعات سپاه و کلیه گروههای مردمی مطالبه گر و تشکیلات دانشجویی قدردانی و تشکر کرد.
در ادامه این بازدید، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارگران کارخانه قند که با سر دادن شعارهایی از اقدامات مسئولین تقدیر و تشکر داشتند، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) از صبر و استقامت کارگران در طول این مدت قدردانی کرد.
 دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کارگران خواستار حفظ آرامش تا پایان راه و طی تشریفات قانونی برای شروع مجدد کارخانه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زنده باد آقای دکتر نگین تاجی
Iran, Islamic Republic of
این هم علی برکت الله
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1