کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه قند یاسوج انجام گرفت

روشن شدن اولین چراغ در کارخانه قند یاسوج ( + تصاویر )

27 خرداد 1400 ساعت 16:49

حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه قند یاسوج بازدید کردند.


حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه قند یاسوج بازدید کردند.
 به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، تعدادی از کارگران جوان، میانسال و کهنسال کارخانه قند یاسوج که برخی از آنها عصا به دست بودند، از اقدامات خوب دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از کار و تولید و احقاق حق خود از مسئولین قضایی تقدیر و تشکر کردند.
 حسن نگین تاجی در این بازدید در جمع کارگران با اظهار اینکه، اشتغال کارگران کارخانه قند یاسوج و بازگشت امید به خانه‌های شما یکی از اهداف مسئولین مربوطه بوده است، اظهار داشت: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری این کارخانه ابطال و رأی به بازگشت آن صادر گردید.
 مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در رابطه با راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و اشتغال به کار کارگران آن انجام گرفته است عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مقرر گردید نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موجبات راه اندازی مجدد کارخانه را فراهم آورد.
 وی افزود: در نشستی که با مسئولان بانک برگزار شد مصوب گردید، تا زمان راه اندازی کامل کارخانه کارگران با انعقاد قرارداد موقت مشغول به کار شوند.
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: امروز با حضور مدیران بانک تجارت در محل کارخانه، بازدیدی انجام شد و شادی کارگرانی که در حال آماده سازی امور اداری کارخانه هستند موجب خوشحالی اینجانب گردید.
 سن نگین تاجی در ادامه افزود: امیدواریم با همت مسئولین بانک و ستاد اجرایی و تلاش کارگران عزیز طی ماه‌های آینده شاهد شروع عملیات بازسازی و تولید در این کارخانه باشیم.
وی همچنین از تلاش‌های نماینده‌ی معظم ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای تأمین، سازمان اطلاعات سپاه و کلیه گروههای مردمی مطالبه گر و تشکیلات دانشجویی قدردانی و تشکر کرد.
در ادامه این بازدید، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع کارگران کارخانه قند که با سر دادن شعارهایی از اقدامات مسئولین تقدیر و تشکر داشتند، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) از صبر و استقامت کارگران در طول این مدت قدردانی کرد.
 دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از کارگران خواستار حفظ آرامش تا پایان راه و طی تشریفات قانونی برای شروع مجدد کارخانه شد.


کد مطلب: 435754

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435754/2/روشن-شدن-اولین-چراغ-کارخانه-قند-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1