تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۳۵۷۰۶
در بیانیه ای مطرح شد

نمره مجمع فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد به کاندیداهای شورای شهر یاسوج

۱
کبنا ؛مجمع فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد متشکل از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران و شخصت های برجسته استان در اقدامی خردمندانه، متخصصانه و متعهدانه در راستای شناخت و معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر یاسوج با تأسیس گروه واتساپی «مجمع فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد» درصدد انجام رسالت خویش در راستای شناخت و معرفی افراد متخصص و کاردان و شایسته برای شورای شهر یاسوج برآمده است.

برنامه کاری این مجمع و اعضای فرهیخته آن بدین صورت بوده که از ابتدای خردادماه جاری، هر شب تعدادی از نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج را به گروه مجمع فرهیختگان استان دعوت می‌کرده تا اعضای این گروه (اساتید دانشگاه‌ها، فعالان سیاسی و اجتماعی و..) برنامه‌ها و سوابق کاری آنها را بررسی نموده و سؤالات لازم را از آنها پرسیده و این کاندیداها به سؤالات حضار پاسخ می‌دادند و مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند.
شایان ذکر است که این مجمع به جهت احترام و ایجاد فرصت برابر برای کلیه نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج، بر خود فرض می‌دانسته که از کلیه کاندیداهای شورای شهر یاسوج برای حضور در تالار گفتگو و پرسش و پاسخ مجمع فرهیختگان استان دعوت به عمل آورد و از این رو با برقراری تماس و دعوت به این کار همت می‌گمارده، ولی متاسفانه برخی از این کاندیداها از حضور در این جمع امتناع کرده و خود را در معرض سنجش و ارزیابی اعضای مجمع فرهیختگان استان قرار نمی‌دادند و لذا در دایره نظرسنجی مجمع فرهیختگان استان قرار نگرفتند.
النهایه، پس از برگزاری جلسات مکرر پرسش و پاسخ و بررسی روزمه و سوابق کاری و دانشگاهی کاندیداهای شرکت کننده، از میان افراد حضور یافته 7 نفر با کمترین آرای منفی اعضای مجمع فرهیختگان مواجه شدند. قابل توجه است که هیچکدام از کاندیداهای شورای شهر یاسوج نتوانستند نظر 50 درصدی اعضای مجمع فرهیختگان را به خود جلب کرده و برنامه بر آن شد 7 نفری را که کمترین آرای منفی و بیشترین درصد تاییدی از اعضای مجمع را کسب کرده‌اند به جامعه معرفی شوند و شهروندان محترم شهر یاسوج خود به اتخاذ تصمیم و اعطای رأی شایسته اقدام نمایند.
بدیهی است این مجمع خود را قیم مردم فهیم یاسوج نمی‌داند و صرفاً از باب رسالت علمی و دانشگاهی خود سعی در کمک به مردم برای شناخت کاندیداهای شهر یاسوج داشته و با این کار خود، گامی جهت تنویر افکار عمومی و حرکت به سمت شایسته سالاری و حکمرانی مطلوب و بهینه شهری برداشته است. همچنین بر آن است که اعمال و رفتار و اقدامات منتخبین شورای شهر را در آینده رصد کرده و به عنوان دیده بان فرهیخته شهر، نماینده مطالبه گر جامعه از آنها باشد و با زبان انتقاد و تحلیل، اقدامات شورا و شهرداری آینده شهر را مورد واکاوی قرار دهد و جامعه را در این خصوص آگاه سازد. لذا اعضای این مجمع به عنوان دانشگاهیان و فرزندان این دیار، خود را در کنار مردم دیده و بر اساس وظیفه و مسئولیت اجتماعی و مدنی خویش با خضوع تمام در مقابل مردم یاسوج، به رسالت روشنگری خود می‌پردازد و امیدوار است که اطلاعات و آگاهی و تلاش‌های این مجمع بتواند کمکی اندک برای تصمیم گیری شهروندان یاسوج در راستای انتخاب شایسته‌ترین‌ها باشد.
بنا بر گزارش شورای مرکزی مجمع فرهیختگان استان، آمار 7 نفری که کمترین آرای منفی (کمترین عدم تأیید) و یا بیشترین آرای مثبت (بیشترین تأیید) را در این مجمع کسب کرده‌اند به قرار زیر است؛
1. هدایت اکبری
2. عنایت بهرامی
3. داود دهقانی
4. کیوان آشنا
5. بهنام عباس نژاد
6. مهدی بهمنی
7. غلامحسین هادیانی نژاد
 
 -----------------------------
تهیه و تنظیم: آرام ایرانمنش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خود مجمع مشکل داره و دست ب انتخاب می زند
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
اولا سئوال اینجاست بر چه اساسی اینها را نخبه اعلام کردن؟
باید تاسف خورد از اینکه برخی از اینها نخبه نامگذاری شوند.
ترا بخدا برای رای آوردن در شورا اینهمه کلمه نخبه..
عع
Iran, Islamic Republic of
]دم خنده ش میگیره واقعا بابا جمع کنید اینا رو کیا فرهیخته کرده
Iran, Islamic Republic of
یعنی کیوان اشنا نخبه هستش خخخخ جمع کنید مسخره های تاریخ
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1