تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۳۵۶۱۶
کبنانیوز گزارش می دهد

افتتاح ستاد انتخاباتی سید محمود فاطمی در گچساران (+ تصاویر) / برنامه‌های جالب کاندیدای میان دوره برای اشتغال: گچساران را همچون یزد و اراک و اصفهان می‌کنیم / یکی از متنفذان گچسارانی: یکبار هم که شده با تحقیق و شناخت کاندیداها را انتخاب کنید / کدام کاندیدایی است که برای اشتغال ۵ هزار نیرو برنامه دارد؟

۲
کبنا ؛ستاد انتخاباتی سید محمود فاطمی نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت افتتاح شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 24 خرداد ماه 1400) ستاد انتخاباتی سید محمود فاطمی نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور اقشار مختلف مردم افتتاح شد.
چند تن از متنفذان و بزرگان گچسارانی و باشتی در این مراسم به سخنرانی پرداختند، در همین خصوص، بهیارفر از رزمندگان جنگ تحمیلی و از متنفذان قوم ترک قشقایی در این آیین گفت: افرادی را انتخاب کنید که طعم فقر را چشیده باشند و هم نشین مردم باشند. کسانی را انتخاب کنید که تحصیل کرده و پرنفوذ باشند.
وی افزود: نمی‌گویم دکتر فاطمی را حتماً انتخاب کنید ولی با تحقیق انتخاب کنید! کدام مسئولی را دیده‌اید که گروه تحقیق تشکیل دهد و هم و غمش دستگیری از تهیدستان باشد؟
بهیارفر در انتقاد از نمایندگان گذشته گفت: افرادی را راهی مجلس می‌کردیم که به فکر فقرا نبودند. افرادی با ۵۰ هزارتومان فکر و رأی افراد را می‌خریدند، آیا این رأی خریدن توهین به شعور افراد نیست؟ اسلام دینی آزاد است، با شناخت انتخاب کنید و رأی دهید.
وی با بیان اینکه «مردم گچساران روی منبع طلای سیاه نشسته‌اند ولی از آن بی بهره‌اند» افزود: یکبار هم که شده با تحقیق و شناخت کاندیداها را انتخاب کنید، به قول و قرارها و به قیافه و ظاهر کاندیدا نگاه نکنید، ببینید آیا کاندیدا برنامه دارد؟
وی گفت: کدام کاندیدایی است که برای اشتغال ۵ هزار نیرو برنامه دارد؟ دکتر فاطمی که در فراکسیون مجلس اشتغال دارد، این برنامه‌ها را دارد. پس بیایید با شناخت به فردی سالم و باصداقت و کسی که به فکر این مردم است و درد آنها را می‌فهمد رأی دهیم.
سیدمحمود فاطمی در این آیین افتتاح در کنار طرفدراران و لیدرهای انتخاباتی  خود گفت:  من یک روستازاده‌ام، با فقر بزرگ شده‌ام، اصالت خانوادگی‌ام به من اجازه نمی‌دهد روی سفره‌ای که نان خورده‌ام نمک نشناس باشم، سوگند یاد می‌کنم جز خدمتگذاری به مردم عزیز گچساران و باشت به چیز دیگری فکر نکنم.
فاطمی اظهار کرد: وقتی به تهران رفتم، فکر و ذکرم مردم دیارم بود و برای به تشکیل کارگروه‌های اشتغال و معیشت در فراکسیون مجلس تلاش کردم، ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی کردیم و تلاش کردیم از ظرفیت منابع نفت و گاز و منافع ارزشمند این استان کارهایی زیربنایی و مهم را به رشته تحریر درآوریم، بالغ بر ۲۴ پروژه صنعتی و غیرصنعتی و با مساعدت نمایندگانی از مجلس، دولت و قوه قضاییه را در دست اجرا داریم که به امید خدا جنبه اجرایی به خود خواهد گرفت.
این عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانانی از خطه زاگرس را گرد خود جمع کردم و کارگروهی در قالب نفت و انرژی و پتروشیمی را تشکیل دادیم. حدود ۱۲۰ نماینده از دولت، مجلس و قوه قضاییه، ما را در این فراکسیون همراهی می‌کنند.
فاطمی اظهار کرد: در طرح اشتغال زایی برای حوزه انتخابیه، ظرفیت اشتعال زایی در بخش مستقیم برای ۵ هزار نفر و در بخش غیرمستقیم برای بیش از ۵ هزار نفر خواهد بود.
این کاندیدای تحصیل کرده در خارج کشور گفت: در این کارگروه پیشنهاد کردیم طرح‌های صنعتی در قالب سهام به مردم واگذار شود، که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت. پیشنهاد دادیم ۲۰ درصد از سهام به مردم تحت پوشش نهادهای حمایتی، ۲۰ درصد به پیمانکاران و ۶۰ درصد به مردم عادی واگذار شود.
وی گفت: برنامه‌هایی برای بعد از انتخابات تدارک دیده‌ایم که هیچ کدام از نمایندگان پیش از این، چنین برنامه جالبی را تدارک ندیده‌اند.
فاطمی افزود: ما از مردم مشورت خواهیم گرفت و مجلس مشورتی تشکیل خواهیم داد، که شامل نماینده‌های اصناف مختلف خواهد بود. شناسایی نخبگان استان در دستور کار قرار دارد و در مناصب کلیدی شهرستان و استان تا حد معاونت وزیر پیگیری می‌کنیم.
وی گفت: سایتی طراحی کرده‌ایم که مردم می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خود را از طریق این سایت با نماینده در میان بگذارند، و نیاز به هزینه‌های گزاف و مسافرت به تهران و دیدار با نماینده نباشد.
فاطمی افزود: در این سایت یک بانک اطلاعاتی قوی تهیه می‌نماییم و افراد را بر اساس تخصص‌ها درجه بندی می‌کنیم و از انها استفاده خواهیم کرد.
وی در انتقاد به سیاسیون و نمایندگان گذشته گفت: ما سیاست را به اهلش واگذار می‌کنیم، ما اهل کیاست هستیم. مؤمن باید کیاست داشته باشد.
وی گفت: از نظر مقام عظمای ولایت، سیاست یعنی بصیرت و دوست شناسی و دشمن شناسی، سیاستی که برخی از سیاسیون در این استان داشته‌اند چیزی جز مکر و فریب و حیله و نیرنگ نیست.
ما می‌خواهیم با نجات همشهریان تاریخ این مرز و بوم را تغییر دهیم و در تاریخ ثبت شود که عده‌ای جوان، شهرشان را پس از ۴۲ سال به زندگی امیدوار کردند، ما می‌خواهیم تاریخ جدیدی در استان رقم بزنیم، ما پیروز این میدان نابرابریم.
تقاضا دارم در فرصت باقی مانده میان کاندیداها مناظره برگزار شود تا مردم بر اساس پیشینه افراد و برنامه آنها انتخاب کنند و ببینند که چه کسی برنامه دارد، نه ابنکه انتخابات قومی و طایفه‌ای باشد.
وی گفت: ما تاریخی می‌سازیم که کسی در رؤیا آن را نخواهد دید، گچساران را همچون یزد و اراک و اصفهان می‌کنیم، تا فرد بیکاری نداشته باشد و صنایعی اجرا خواهیم کرد اشتغالزا باشد.
فاطمی گفت: تا انتخابات زمان زیادی باقی نمانده است، کسانی که فرصت حصور در برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی بنده را نداشتند دعوت به انتخاب کارگروه اشتغال و معیشت می‌کنم، دعوت به تلاش، کوشش و همت مضاعف می‌کنم تا کارگروه اشتغال و معیشت پیروز انتخابات روز ۲۸ خرداد باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

امیر
Iran, Islamic Republic of
افتتاحیه ی ستاد بی نظیر بود همه به عشق دکتر در ستاد حاضر شدند به امید پیروزی نخبه ی انتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمود فاطمی تنها کاندیدی ک دکترای تخصصی دارن و به فکر مردم هستن
علی
Iran, Islamic Republic of
کدام یک از کاندیدا به جز دکتر فاطمی فردی باسواد و با تجربه هست و سابقه اجرایی و مدیریتی دارد
Iran, Islamic Republic of
دکتر سید محمود فاطمی مردی لایق و با صداقت و یاور قشر ضعیف
United States
اگه آینده شغلی فرزندانتان براتون مهمه برا یکبار هم شده به دکتر فاطمی اعتماد کنیم
United States
تنها کاندید با برنامه و با بیش از 24پروژه برا اشتغال جوانان و توسعه شهرمون تنها دکتر فاطمی ست و گرنه بقیه کاندیدا برنامه ندارن برا بیکاری جوانان
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مرد عمل متخصص و کاربلد انشاالله پیروزیشون
رضا
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی شخصی هستن که از رقبای خودش خواست که به مناظره بیایین و یک مناظره برگزار بشه ولی متاسفانه هیچ کدام از کاندیدا حاضر به این عمل نشدن
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مردی متخصص و برتر در حوزه نفت هستن به امید آینده روشن با برنامه های موثر اشتغالزایی دکتر فاطمی
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مرد ی با سواد با تحصیلات بالا و داری ایده ها و طرح های بسیاری هستند
United States
دکتر فاطمی از سال91تا94رییس حراست شرکت نفت بودن که به عنوان بهترین مدیر شناخته شدند خدماتی که دکتر فاطمی به کارمندان حراست کرد هیچکدام از مدیران قبلی انجام نداده بودن
فرهاد قادری
Iran, Islamic Republic of
من افتخار میکنم به دکتر چون تنها نماینده ی بی حاشیه
ایشون فردی متدیین با سواد و کار بلد هستند
شیرزاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی تنها نماینده ای هستن که دنبال سفرهای رنگی و خرج های اضافی نبودند فقط دنبال زمینه ی آینده ساز برای جوانان گچساران و باشت هستند
حمید عزیزی
Iran, Islamic Republic of
بین چند کاندید این دوره فقط دکتر سید فاطمی دکترا تخصصی در صنعت داره و هیچکدومشو مثل دکتر فاطمی سابقه در صنعت نفت رو نداره
Iran, Islamic Republic of
کاندید موفق و متخصص و با برنامه اشتغالزایی برای پنج هزار نفر به امید موفقیت دکتر فاطمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مرد با اخلاق و درستکار و مهم تر از همه متخصص انشاالله پیروزیشون
بهنام کشاورز
Iran, Islamic Republic of
با توجه به سابقه دکتر فاطمی در زمان ریاست ایشان در حراست شرکت نفت و طرح ها و پروژه های کارآمد در زمینه اشتغال زایی و همچنین صداقت ایشان قطعا بهترین گزینه برا رای دادن است
سعید مکی زاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مردی با برنامه و به فکر اشتغال و معیشت مردم هستش امیدوارم راهی بهارستانش کنیم
وحید مرادی
Iran, Islamic Republic of
دیگه گذشت دوران طایفه گری به حمدالله مردم ما به بلوغ فکری و سیاسی رسیدن و انتخاب اصلح خواهند کرد زنده باد دکتر فاطمی و مکتب جهادیش
ایمان قره قانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مدیری توانمند تنها کاندیدی هستش با مدرک دکتری شیمی که برای صنعت حرف های بسیاری دارد
صالح لیشتری
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی با سابقه درخشان در حوزه نفت و البته مدیر نمونه شرکت نفت ملی ایران در دوره مدیریت حراست نفت و گاز گچساران بی شک یه سر و گردن از بقیه رقیبان بالاتر هستن
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی مرد میدان و مرد عمل
سعید
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی دکتر فاطمی
محمد
Iran, Islamic Republic of
امید همه جوان ها دکتر فاطمی
آرمان مرادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی تنها کاندید دارای مقالات علمی ثبت شده است
امین هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی تنها کاندیدی که دغدغه های اصلی جوانان را در اولویت برنامه های خود قرار دادند
سعید نوروزنژاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی تا به امروز یقینا تنها کاندید منطقه گچساران و باشت هستند که دارای مدرک دکترای فنی در زمینه صنعت نفت و گاز هستند که قطعا ایشان به طور کامل از شرایط لازم برا اشتغالزایی در این زمینه آگاهی دارند
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگه به کسی جز دکتر فاطمی رای بدیم حق الناس گردنمونه. چون همه میدونن تنها کسی که میتونه بیکاری رو ریشه کن کنه مهندسی هست که عمرش رو تو صنعت نفت گذرونده . اشتغال زایی کار یه معلم یا نویسنده نیست
امیر حسینی
Iran, Islamic Republic of
دکتر فاطمی تنها امید مردمه برای ریشه کن شدن فقر.ایشون خودشون طعم فقر رو چشیدن
حسین
Iran, Islamic Republic of
تنها کاندیدی که با برنامه اشتغال به میدان آماده است دکتر فاطمی هست ایشان دلسوز جامعه و مردم بیکار و فقیر هستند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1