تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۴۸۸
نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان بویراحمد برگزار شد

پیامک عجیبی که برای فرماندار ارسال شد / بحران سخت در انتظار بویراحمد / مصوباتی که بر زمین مانده‌اند / مسائل اخلاقی و بهداشتی در باغ‌های تفریحی رعایت نمی‌شود

۱
کبنا ؛نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای ستاد برگزار شد.
به گزارش کبنا، مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست که صبح امروز ( یکشنبه 2 خرداد ماه 1400 ) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به پیروزی مردم فلسطین، اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی مسلمانان در مقابل صهیونیسم موجب این پیروزی شده، نظام اسلامی ایران الگویی برای همه آزادگان جهان است. فرزندان زیادی از میهن اسلامی جان خود را از دست دادند تا نظام اسلامی ایران اینگونه در منطقه و جهان به عنوان یک کشور قدرتمند شناخته می‌شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعضی از مصوبات ستاد کرونای این شهرستان نادیده گرفته می‌شود، افزود: این کار خوبی نیست که مصوبات بدون اجرا بر روی زمین بماند، لذا مصوبات حتماً باید به مرحله اجرا برسند.
وی گفت: قاطعیت لازم برای اجرای مصوبات وجود ندارد و به نظر من کارگروهی برای اجرای این مصوبات تشکیل شود.
احمدی با بیان اینکه سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، افزود: برخی از ادارات و شهروندان نسبت به بیماری کرونا بی توجه هستند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و بدون استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی حاضر می‌شوند.
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به پیدا شدن ویروس خطرناک آفریقایی، هندی و انگلیسی در استان‌های اطراف استان کهگیلویه و بویراحمد، در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شهرستان بویراحمد به وضعیت بحرانی سخت دچار می‌شود.
فرماندار بویراحمد گفت: اگر کمترین سهل انگاری باشد، به فاجعه و بحران کرونایی گرفتار می‌شویم.
احمدی در ادامه فعالیت مشاغل گروه‌های 2 و 3 و 4 را منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی دانست و خطاب به مدیران گفت: بازاریان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در غیر این صورت صاحب مغازه‌ها را بازخواست و برخورد می‌کنیم. خریدارانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، فروشنده حق ندارد به او جنسی بفروشد.
وی با بیان اینکه ما تابع سیاست‌های کلی ستاد کرونا هستیم، افزود: باغات و مکان‌های تفریحی تا تغییر وضعیت حق فعالیت ندارند. باید وضعیت شهرستان‌ها به زرد تبدیل شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه اکثر باغ‌ها مجوز فعالیت ندارند، گفت: اکثر این باغ‌ها مجوز فعالیت ندارند و من نمی‌دانم، باغی که مجوز فعالیت ندارد، چرا باید دربش باز باشد. این یک ضعفی برای ما است. به هیچ عنوان مسائل بهداشتی و شرعی و اخلاقی در باغات رعایت نمی‌شود و هر چه تذکر می‌دهیم، فایده ندارد و باز رعایت نمی‌کنند و تذکر ناپذیر هستند.
وی خطاب به رئیس اداره گردشگری بویراحمد گفت: اگر باغی و مکان تفریحی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، با رئیس اداره برخورد خواهد شد. در وضعیت نارنجی باغ‌ها و مکان‌های تفریحی اجازه فعالیت ندارند و باید مرتب مورد نظارت قرار بگیرند.
احمدی خطاب به شهرداری یاسوج با اشاره به حضور افراد در پارک‌ها، گفت: برای من پیامک زده‌اند که «قاتل مردم»، راست هم می گویند، در این وضعیت کرونایی، پارک‌ها و فضای سبز ما باز هستند و شب‌ها و عصرها مملو از جمعیت می‌شوند. در این وضعیت فعالیت پارک‌ها غیرقانونی است. طرف به دنبال درآمد خودش است و فکر سلامت مردم را نمی‌کند.
وی گفت: در این شرایط نظارت اصل مهم است، اگر نظارت ضعیف باشد، هر کاری صورت می‌گیرد و بعضی عمداً می‌خواهند، سلامت و آرامش مردم را بهم بزنند. لذا مسئولان باید نظارت دقیق داشته باشند که در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه گفت: هرگونه تجمع و دورهمی غیرقانونی است، باید بر روی باشگاه‌های بدنسازی، پانسیون‌های مطالعه و... نظارت صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه سیاست این است که محدودیت‌ها کمتر، اما پروتکل‌های بهداشتی 100 درصد رعایت شود، گفت: در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه باید ورود و خروجی شهر یاسوج به جد کنترل و از ورود هر گونه خودروی غیربومی جلوگیری شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر احمد بدبخت
Iran, Islamic Republic of
چون کار بلد نیستی راس میگن .تو که بلد نبودی چرا فرماندار شدی
روح اله
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار دلسوز و مردمی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1