تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۴۳۲۹۹۶
در راستای اعمال محدودیت های کرونایی؛

پلمپ بیش از ۸۰۰ واحد صنفی در کهگیلویه

۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از آغاز محدودیت های اعمال شده توسط ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه طی بیست و ششمین جلسه این ستاد تاکنون بیش از ۲ هزار مورد بازدید از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی،کارگاهها و اماکن عمومی صورت گرفت.
به گزارش کبنا از دهدشت، دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این زمینه تصریح کرد: در راستای اجرای مصوبات بیست وششمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مورخه سه شنبه هفدهم فروردین ماه جاری، گشت مشترک کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه با همراهی نیروی انتظامی، صمت و اتاق اصناف نسبت به اعلام و نظارت بر تعطیلی کلیه مشاغل گروههای ۴،۳،۲ اقدام نموده و در همین زمینه بیش از ۲ هزار مورد بازدید در سطح شهر دهدشت صورت گرفت.
طیب زادگان اظهار داشت: طی این بازدیدها بیش از ۸۰۰ واحد صنفی اعم از کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی تعطیل و یا پلمپ شدند.
وی افزود: در همین راستا و به منظور حفظ و ارتقاء سلامت عمومی مردم در مواجهه با بیماری کرونا تعداد ۵۶ واحد توزیعی مواد غذایی و اماکن عمومی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تعداد ۱۴۳ واحد کارگاهی از سوی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه اخطاریه دریافت نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1