تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۳۲۷۹۴
در ستاد کرونا بویراحمد مطرح شد

بازار یاسوج به مدت دو هفته تعطیل شد / فرماندار بویراحمد: به متخلفان رحم نکنید / 50 درصد کارکنان در ادارات حضور پیدا کنند

۸
۲
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: نباید به متخلفان کرونایی رحم کنیم، سلامت مردم از هر چیز مهمتر است.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز ( چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 ) نشست ستاد کرونا شهرستان بویراحمد به ریاست مجید احمدی فرماندار این شهرستان برگزار شد.

مجیداحمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در این نشست، با تبریک روز سلامت به مردم، اظهار داشت: هیچ مقوله‌ای بالاتر از سلامتی نیست و قدر سلامتی را کسی داند که دچار بیماری شده باشد، لذا کسی اجازه ندارد به سلامت جامعه خدشه‌ای وارد کند.
وی در ادامه با بیان اینکه بی‌توجهی به سلامت خود همان بی توجهی به سلامت سایر افراد است، بیان کرد: علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، وضعیت شهرستان بویراحمد قرمز شد و ما با توجه به قرمز بودن وضعیت شهرستان‌ها و استان‌های هم‌جوار و تردد موجود، قرمز شدن وضعیت را پیش‌بینی کرده بودیم. شرایط الان بحرانی است و قبلاً گفته شد، هیچ چیز بالاتر از سلامتی مردم نیست و الان شرایط به گونه‌ای شده که همه افراد درگیر این بیماری می‌شوند و این موضوع کرونا شوخی بردار نیست.
فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد: نباید به متخلفان رحم شود و باید برخورد جدی با متخلفان صورت گیرد.
احمدی در ادامه اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در این شرایط فقط مشاغل گروه یک آن هم با رعایت تمام پروتکل بهداشتی اجازه فعالیت دارند و با سایر صنوف که دچار تخلف شوند، به شدت برخورد می‌شود و از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که در روز ۱۳ بدر حضور داشتند و جلوی تخلف افراد را می‌گرفتند.
فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به اینکه امکانات ما در زمینه بهداشتی و درمان مانند؛ سایر استان‌ها نیست و دانشگاه علوم پزشکی نوپا است و اگر دچار بحران شدیم نمی‌توانیم کاری کنیم.
احمدی بیان کرد: تیم‌های نظارتی پباید با شدت بیشتری گشت‌ها و نظارت‌های خود را ادامه دهند و در صورت تخلف فرد، متخلف کننده تا ۶ ماه اجازه فعالیت ندارد و همه باید هم همکاری کنند تا از این شرایط عبور کنیم.
مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد در پایان تاکید کرد: ایستگاه سلامت، کنترل ورودی‌های شهر، اعلام محدودیت‌ها، مسدود شدن ورودی‌های بازار، بسته شدن کامل جمعه بازار و راه اندازی تیم‌های گشت باید در دستور کار باشد.
محمد یزدانپناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه با تشکر از همکاری و کمک‌های دستگاه‌های دولتی، اظهار داشت: وضعیت شهرستان بویراحمد امروز به قرمز تبدیل شد و شهرستان دنا از زرد به نارنجی رسید و شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران همانند سابق قرمز هستند.
یزدانپناه در ادامه آمار کرونای شهرستان بویراحمد را اینگونه ارائه داد: تعداد بستری‌های روزانه شهرستان ۳۵ نفر و تعداد ترخیصی‌های روزانه ۲۵ نفر است و روزانه ما شاهد فوت بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها هستیم و علت گسترش یماری کرونا، سهل انگاری مردم در رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی است. در تعطیلات نوروز علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمام دستگاه‌ها، شاهد سهل انگاری و بی توجهی مردم بودیم.
وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی وزارتخانه برای شهرهای قرمز، مشاغل گروه ۲ و ۳ باید تعطیل شوند. در وضعیت قرمز در اداراتی که نیاز است باید ۵۰ درصد کارکنان در اداره حضور داشته باشند و در مراکز خدمات رسان باید ۳۰ درصد کارکنان حضور داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد افزود: محدودیت‌های ترافیکی باید در سطح شهر اعمال شود و ورودی شهر از هفت تیر تا فلکه ساعت و خیابان فردوسی باید مسدود شود و اجازه تردد داده نشود.
یزدان‌پناه گفت: پایگاه‌های سلامت در سطح شهر مستقر می‌شوند و ورودی‌های شهر باید کنترل شوند و اجازه‌ی ورود به پلاک‌های غیر بومی به استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص پلاک استان‌های فارس و خوزستان داده نشود.
 وی در ادامه اضافه کرد: در وضعیت قرمز صنوف به مدت دو هفته باید تعطیل شوند و وضعیت حمل و نقل طبق نظر کارشناسان ما نامطلوب است.
وی گفت: مکان‌های گردشگری مانند؛ جاده قدیم شیراز، پیست کاکان و... باید ۱۰۰ درصد بسته شوند و انتظار داریم با بسته شدن این اماکن جلوی تجمع افراد گرفته شود.
 محمد یزدانپناه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در پایان گفت: مراسمات تشییع جنازه به شدت باید کنترل شوند و روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل جلوی توقف خوردوها در جلوی آرامستان‌ها گرفته شود. نظارت کلیه صنفوف در حاشیه شهر و روستاها توسط کارشناسان بهداشت باید انجام شود و نظارت در این شرایط باید افزایش یابد و با صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، باید برخورد جدی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه ع پ
Iran, Islamic Republic of
،حداقل اخلاق صحبت با مردمو از دکتر کناری فرماندار مردمی یاد میگرفتی
Iran, Islamic Republic of
تازمانی کناری فرماندار بود اوضاع خیلی خوب مدیریت میشد الان که اقای احمدی اومده میگن بحرانی بعد ادعای مدیریتش هم میشه
Iran, Islamic Republic of
تازمانی کناری فرماندار بود اوضاع خیلی خوب مدیریت میشد الان که اقای احمدی اومده میگن بحرانی بعد ادعای مدیریتش هم میشه
Romania
مدیر ادارات قبول نمیکنند که نصف کارمندها بیان سر کار من تو یه آداره کار میکنم نصفش کرونا گرفتند
مرادی
Iran, Islamic Republic of
منظور از تمام تلاش های صورت گرفته یعنی چی؟؟؟ چیکار کردین شهر قرمز نشه شهر دار که کل شهر رو کرده دستفروشی تمام ورودی های شهر باز بودن واکسن هم که ندارین دقیقا منظورتون از تلاش چیه؟؟؟؟ احتمالا همه تلاشتونو کردین شهر قرمز بشه از این آب گل آلود باز ماهی بگیرین!!!!!! دستتون رو خرخره مردمه مردونه فشار بدین راحت شیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام شما مسولین چرا الکی میایید بازار را می بندید چون خودتون چ کار کنید چ کار نکنید حقوق دارید ولی ما بازاریان چی تا در مغازه باز نشه نون هم نداریم چرا مثل کبگ سرتون زیر برف کردید چرا جلو این همه عروسی را نمی گیرید
Iran, Islamic Republic of
واژه بهتری به جز سرکوب برای کاسبان سراغ نداری
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا اول بره دستورالعمل ستاد ملی کرونا را بخون بعد اظهار نظر کن در وضعیت قرمز یک سوم سر کارند دو سوم دور کارند اخ سی فرماندار جدید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1