تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۳۲۳۰۸
تابش در گفت و گو با کبنا تشریح کرد

آغاز تعمیر 610 واحد/پی سازی 100 واحد

۰
کبنا ؛علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور برای چندمین بار به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( دوشنبه  ۲ فروردین ۱۴۰۰) علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور برای چهارمین بار به همراه مسئولین استانی و شهرستانی برای بازدید از شهر و پیگیری روند ساخت و ساز و تعمیرات منازل وارد شهر زلزله ‌زده سی‌سخت شد.
علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن کشور گفت:با توجه به ارزیابی‌های صورت‌گرفته برای ۱۲۶۲ واحد احداثی شامل؛ ۶۸۲ واحد شهری و ۵۸۰ واحد روستایی، ۲۹۰۰ واحد تعمیری و ۲۳۰۰ واحد معیشتی، نسبت به اخذ مصوبه در ۵ اسفند از هیئت دولت اقدام گردید.در ظرف یک ماه برای برای ۱۲۶۰ واحد شهری و ۲۹۰۰ واحد تعمیری تشکیل پرونده داشتیم. ۸۰۰ واحد احداثی شهری و روستایی، جهت صدور پروانه به شهرداری و مراجع صدور پروانه معرفی شده‌اند که تا الان برای ۲۷۳ واحد احداثی(۱۱۱ واحد شهری و ۱۶۲ واحد روستایی) پروانه صادر شده‌ است.
تابش اضافه کرد: ۲۰ دستگاه ماشین آلات جهت آوار برداری فعال اند که تاکنون آوار برداری ۳۵۰ واحد انجام شده است. عملیات تعمیر ۶۱۰ واحد و عملیات پی‌کنی و پی‌سازی بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا آغاز شده است. ۳ هزار تن میلگرد و آهن‌آلات و ۲۰۰ تن سیمان به منطقه ارسال کردیم.
وی در ادامه گفت:برای۶۱۰ واحد احداثی و ۴۰۰ واحد تعمیری، مبلغ ۱۴ میلیارد تومان بلاعوض پرداخت شده است. ۴۶۰ واحد(۱۶۰ واحد احداثی و ۳۰۰ واحد تعمیری) جهت برخورداری از تسهیلات و انعقاد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

نفت؛ مسئله ناتمام ما

دشمنان مصدق اصلاً طاقت آن را ندارند که از هنرهای او چیزی بشنوند و دوستانش هم مطلقاً تحمل ...
بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

بازارِ داغ نامزدهاي انتخابات

آخرین روز کاری سال 99 همراه با اتفاقات بسیاری بود؛ اما شاید مهم‌ترین یا عجیب‌ترین رویداد ...
مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

مروری بر فجیع‌ترین قتل‌های سال؛ جنایت‌های جنون‌آمیز

در جنایت فجیعی مردی سه عضو خانواده‌ای را قربانی کرد تا بتواند سرقت کند. در این جنایت ...
1