تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۲۱۸۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیام مقام معظم رهبری مایه دلگرمی مردم استان و شهرستان دنا است / سی‌ سخت را بازسازی شده به دولت بعدی تحویل می‌ دهیم / مردم استان در همدلی و کمک به مردم سی سخت سنگ تمام گذاشتند

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا به دستور رئیس جمهور مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم و دولت بعدی اصلا نگران نباشد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (28 اسفندماه) سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاسوج گفت: من فرستاده و سفیر مقام معظم رهبری و حامل پیغام ایشان برای مردم استان و شهر سی سخت هستم. در کنار مردم سی سخت هستیم.
سردار سلامی از تلاشها و مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه تقدیر کرد و گفت: دکتر کلانتری در همان لحظات اولیه وقوع زلزله همه دستگاهها و نیروها را در اسرع وقت به سمت سی سخت گسیل کرد و به صورت شبانه روزی در کنار مردم آسیب دیده بود.
حسین کلانتری استاندار در آیین اهداء جهیزیه و بسته معیشتی به مردم زلزله‌ زده سی‌ سخت که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرد و مردم استان کهگیلویه و بوبراحمد همواره در صحنه بوده و از انقلاب دفاع کرده‌اند.
مقام ارشد اجرایی استان یاد و خاطره "شهید  زارعی" شهید مدافع سلامت استان را نیز گرامی داشت.
استاندار، مردم را  ولی نعمت انقلاب دانست و افزود: اگر سمتی را پذیرفته‌ ایم برای نوکری مردم بوده است‌.
وی به اولین لحظات پس از وقوع زلزله اشاره کرد و گفت: بعد از زلزله ۲۹ بهمن ماه در شهرستان دنا، آرامش و آسایش مردم به هم خورد و شرایط دشواری برای مردم ایجاد شد اما عزیزان سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان،  مسئولان استانی و شهرستانی و هیئت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور  مردم را تنها نگذاشتند.
کلانتری با تاکید بر اینکه سپاه از همان دقایق اولیه در این شهر حضور داشت، بیان کرد: انتظار می رود سردار سلامی به پاس تلاش های فرمانده سپاه پاسداران استان و مجموعه وی و زحمات تیپ ۴۸ فتح نگاه ویژه ای در زمینه های مختلف به فرماندهان و سربازان این حوزه داشته باشند.
استاندار گفت: کار امداد و نجات به خوبی انجام شد، خدا را شاکریم که  تلفات جانی نداشتیم در ادامه اسکان اضطراری را برپا کردیم اما مردم استقبال نکردند چرا که مردم در کنار هم دیگر بودند و یکدیگر را تنها نگذاشتند.
کلانتری این روحیه وفاق و همدلی که بین مردم استان وجود داشت را شایسته تقدیر دانست و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همدلی و مهربانی سنگ تمام گذاشتند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش، عنوان کرد: شهر را  به ۹ محور تقسیم کرده و ۹ تیم تشکیل دادیم و با کمک نماینده معتمدین مردم، نماینده نیروی انتظامی و هلال احمر محموله های مختلف بین مردم توزیع شد و همان شب همه مسئولان کشوری را در جریان قرار دادیم.
کلانتری گفت: اولین زلزله‌ ای بود که اعتبارات ۴۳۰ میلیاردی به سرعت توسط دولت تصویب شد.
وی افزود: گروه‌های جهادی،  بسیج و سپاه با همه توان پای کار بودند، ۶ هزار درخواست ارزیابی داشتیم که ۷۰۰ مورد نهایی شده و ۲۰۰ مورد آواربرداری شده  البته کار ساخت و ساز آغاز شده و بنا به دستور رئیس جمهوری مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم.
گفتنی است در این آئین ۳۷۰ سری جهیزیه و ۳هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) از  سوی مقام معظم رهبری به مردم زلزله زده سی سخت اهدا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1