تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۴۳۱۸۸۶
کبنا خبر می دهد؛

دیدار صمیمانه مسئول بسیج دانش آموزی با کودکان حاشیه شهر یاسوج

۲
کبنا ؛با توجه به شرایط خاصی که دانش آموزان و کودکان پس از  شیوع ویروس کرونا در کشور با آن مواجه هستند، همچنین معطوف شدن سیستم آموزش کشور به آموزش انلاین، یکی از مباحثی که در حوزه دانش آموزی باعث نگرانی والدین و آموزگاران است، محصور بودن دانش آموزان در خانه ها، عدم آزادی عمل دانش آموزان و کودکان برای فعالیت های ورزشی و نشاط آور به سبب رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نگرانی از بروز مشکلات روحی برای این دانش آموزان و کودکان است.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، امروز چهارشنبه (20 اسفندماه) سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد برای افزایش روحیه دانش آموزان بالاخص دانش آموزان حاشیه شهر ها از مناطق محروم شهر یاسوج بازدید کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی استان به همراه حاج آقا امین الهی سرگروه طرح پرورشی تربیتی شهید بهنام محمدی در دیداری صمیمانه با دانش آموزان به اجرای مسابقات شاد و متنوع، سرودهای گروهی به همراه جوایز در این مناطق پرداختند.
صالحی نیا گفت: دانش آموزان آینده کشورند، راه حل مشکلات کشور فقط با بها دادن به نشاط روحی و تربیتی و پرورش نسلی متعهد و مسئولیت پذیر میسر خواهد شد.
اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند: « من به آینده امیدوار هستم، آینده، آینده ای روشن است» اشاره به دانش آموزان امروزی است که به وضوح می توان مسئولیت پذیری، وطن دوستی، روحیه فداکاری و ایثار و حب شهادت را در وجود آنان دید.
زمانی دانش اموزان و کودکان اجازه ورود به مسائل مهم را نداشتند و این خودباوری را نیز به آنها تزریق نمی شد، اما اکنون می بینیم در مسائل مهم و جریان ساز نظیر: مبارزه با کرونا، تولید ماسک، توزیع بسته های معیشتی، جمع آوری کمک هاب مردمی، شناسایی و معرفی افراد محروم و نیازمند کوچه و محل، حضور فعلانه در حل مشکلات مختلف خصوصا زلزله اخیر در سی سخت، ورود به تصمیم گیری های کلان، به چالش کشیدن مسئولان شهری و ... طلائیه دار هستند.
وی افزود: این ها همه و همه بیانگر این است که دانش آموزان برخلاف سن و سالشان از آگاهی و بلوغ فکری برخوردارند و نگاه مسئولان و حمایت  مسئولان از دانش آموزان باید تغییر کند.
امروز دیگر جبهه ها مشخص است، دشمنان ما از خیزش و پرورش چنین دانش آموزان آگاه و ولایت پذیری احساس خطر کرده اند و برای ولنگار کردن آنان، بی تفاوت و بی مسئولیت کردن آنان ۲۰۳۰ رو با حمایت های کلان خارجی و تطمیع نفوذهای داخلی به صورت نامحسوس اجرا می کنند، اگر مسئولان ما اعتقاد و باورشان را به دانش آموزان و‌کودکان تغییر ندهند در پازل دشمن بازی کرده اند.
هر سال دانش آموزان در مراکز آموزشی پیش ما مسئولان می آمدند، اما امسال که آنان نمی توانند وظیفه ماست که به میان آنان برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

United Arab Emirates
بهشون چیزی هم داد تبلت، گوشی، کلاس انفرادی؟؟ عکس گرفتن ک دردی دوا نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
رهته فقط باشو سلفی بگره سی گزارش کار؟؟
یا هدیه ای هم برده؟؟؟
کسی هسی ک درد اونانه ندونه؟؟؟
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1