تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۳۱۵۰۸
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید نماینده نهاد ریاست جمهوری از واحدهای تولیدی یاسوج ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛ سید جلال‌الدین هاشمی، نماینده معاونت هماهنگی امور استان های دفتر نهاد ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و از واحد تولیدی و صنعتی بازدید کرد. 
به گزارش کبنا، بعد از ظهر امروز (۱۱اسفندماه ۹۹) در پی سفر سید جلال‌الدین هاشمی، نماینده معاونت هماهنگی امور استان های دفتر نهاد ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با مسئولین امور اقتصادی استان به بازدید از واحد تولیدی و صنعتی پرداخت. 
ابتدا، مسئولین به بازدید از کارخانه سینره پرداختند. تقی زاده مدیرعامل شرکت سینره در توضیح عملکرد کارخانه خود گفت: از سال گذشته ۳۰ نفر به پرسنل اضافه شده است و تولیدات کارخانه متناسب با نیاز بازار است.خط تولید مایع دستشویی کارخانه ۱۵ نوع است. در وضعیت کرونایی صادرات نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده است و ظرفیت تولید سال گذشته ۴ هزار تن و امسال ۸ هزار تن شده است.
سیدحشمت الله صمیمی دوست، معاون امور اقتصادی استانداری استان کهگلیویه و بویراحمد در ادامه سخنان تقی زاده، گفت: ما تکمیل این حلقه‌های تولید را در دستور کار گذاشتیم و ظرف‌های بسته بندی قبلاً از تهران تامین می‌شد. ولی اکنون یک واحد در خود استان این نیاز را برطرف می‌کند.
 هاشمی در ادامه این بازدید از زحمات  صمیمی دوست تشکر کرد و گفت: در راستای جهش تولید کاملا آن ظرفیت انجام شد و تسهیلات مربوطه دریافت و پروژه به نحو احسن به اتمام رسید.
صمیمی در پاسخ هاشمی گفت: باید از بانک صنعت و معدن به صورت ویژه تشکر کرد.
در ادامه به بازدید از کارخانه آسه (تولید شیرین بیان) واقع در شهرک بلکو پرداخته شد.
سید ابراهیم ابطحی، رئیس شرکت آسه گفت: از سال گذشته 15 نفر به پرسنل کارخانه اضافه شد و ظرفیت تولید را از 700تن به 1000 تن رساندیم و 95 درصد فروش ما متعلق به بازار اروپاست.
صمیمی دوست گفت: بانک صنعت و معدن 10 میلیارد تسهیلات به این کارخانه اعطا کرد و کارخانه توانست در مسیر پیشرفت و توسعه قرار بگیرد. و با تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته در راستای جهش تولید یک میلیارد و صدمیلیون مالیات این کارخانه بخشیده شد.
در ادامه مسئولین از شهرک فرودگاه، کارخانه تولید مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی بازدید کردند.
صمیمی دوست افزود: اساس این کارخانه گیاهان دارویی است و باید از آنها حمایت کرد یک طرح دیگر در گچساران است. شرکت دیفارمر وابسته به ستاد فرمان اجرایی امام است که جزء برنامه هایمان است و ان شاء الله این زنجیره تکمیل شود و این سرمایه گذاران است ک باید حمایت شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1