تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۶۲
با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد انجام گرفت

رونمایی از تجهیزات اهدایی نیکوکار کهگیلویه و بویراحمدی به ورزشکاران / شاهرخ کناری: خانواده مندنی‌پور از خانواده‌های اصیل و ریشه‌دار بویراحمد است / کهگیلویه و بویراحمد دارای سرمایه‌های انسانی خوبی در حوزه ورزش است ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛تجهیزات اهدایی نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد به هیئت ورزش‌های رزمی استان با حضور خانواده شهید خرمروز، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، شجاعیان معاون اداره‌کل ورزش و جوانان، حسینیان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ورزشکاران رونمایی شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، ظهر امروز ( یکشنبه 10 اسفند ماه 99) تجهیزات اهدایی نیکوکار کهگیلویه و بویراحمدی ( پیمان مندنی‌پور ) به هیئت ورزش‌های رزمی استان با حضور خانواده شهید خرمروز، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، شجاعیان معاون اداره‌کل ورزش و جوانان، حسینیان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ورزشکاران رونمایی شد.
در این آئین حسینیان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حضور مسئولان، اظهار داشت: ورزشکاران رزمی‌کار استان در مسابقات ملی و بین‌المللی با کمترین امکانات نسبت به سایر استان‌های درخشیدند. 
وی افزود: این انتظار می‌رود که مسئولان از ورزشکاران حمایت بیشتری داشته باشند.
   
فیلم) رونمایی از تجهیزات اهدایی نیکوکار کهگیلویه و بویراحمدی به ورزشکاران

کهگیلویه و بویراحمد دارای سرمایه‌های انسانی خوبی در حوزه ورزش است
در ادامه شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دارای سرمایه‌های انسانی و ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ورزش و به ویژه ورزش‌های رزمی است، اظهار داشت: در برخی از موارد آنچنان که باید و شاید به نیروهای انسانی، ظرفیت‌ها و ورزشکاران توجه نشده‌است.
 وی بر استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: خانواده‌ آقای مندنی‌پور از خانواده‌های اصیل و ریشه شهرستان بویراحمد است و همچنین حرکت‌های از خانواده بزرگ دور از انتظار نیست.
وی در ادامه بیا اینکه امیدواریم با کمک سایر نهادهای دولتی بتوانیم در مسیر توسعه ورزش استان گام‌های بلندتری برداریم، افزود:  ورزشکاران افتخار و فخر این استان هستند، و اعتبارات حوزه ورزش و جوانان از محل‌های اعتباری نظیر تعمیر و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی، توسعه ورزش و محل هدایای نفت تامین می‌شود.
 نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد افزود: از محل اعتبارات که برای تعمیر و تجهیز در نظر گرفته می‌شود بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان، بین ۱۲ تا ۱۴ میلیارد تومان از محل ۲۷ صدم ورزش، و از محل هدایای نفت اعتباراتی خوبی به ورزش اختصاص یافته است.
 وی گفت: در سال جاری قریب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل های مختلف برای امور ورزش شهرستان بویراحمد اعتبار جذب شده‌است.
 کناری افزود: برای حل مشکلات جامعه ورزشی در اولین فرصت با بانک‌ها و دستگاهها و نهادهای دیگر جلسه ای تشکیل خواهیم داد و تلاش می‌کنیم که در راستای حل مشکلات ورزشکاران چاره اندیشی شود.
رویا الهی مربی ورزش‌های رزمی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کهگیلویه و بویراحمد در ورزش به ویژه ورزش بانوان گفت: در مسابقات کشوری با توجه به ضعف زیرساخت‌ها و تعداد کم ورزشکاران فعال در رشته های رزمی فقط چهار ورزشکار از استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مسابقات کشوری که استان‌های بزرگ با دو تیم الف و ب در مسابقات حضور پیدا می‌کنند استان ما با چهار ورزشکار توانست سه مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند و خانم‌ها اعتماد مقدم و اخلاق زاده برای مسابقات آسیایی امارات انتخاب شدند.
 الهی با بیان اینکه دو ورزشکار هم استانی حاضر در مسابقات آسیایی امارات شگفتی ساز بودند، گفت: روند موفقیت ورزشکاران هم استانی در مسابقات کشوری و بین المللی نشان از وجود ظرفیت‌های بالا در ورزش دارد و استانی که در نقشه جغرافیایی نیز گمنام است می‌تواند با حمایت صحیح گام‌های بلندتری در کسب سکوهای قهرمانی بردارد.
 نادیا اعتماد مقدم ورزشکار مدال آور رشته رزمی موی‌تای که توانسته برای اولین بار مقام قهرمانی آسیا در بخش بانوان این رشته را برای کشور کسب کند، از بی توجهی مدیران استانی به ورزشکاران گلایه دارد و خواستار توجه و حمایت بیشتر از این رشته است.
 فاطمه اخلاق زاده دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی امارات گفت: در این رشته ورزشی در سرما و گرما با تمام مشکلات مالی جهت کسب افتخار برای کشور و استان مبارزه کردیم، ولی به جز اداره ورزش و جوانان و هئیت ورزشهای رزمی دستگاه یا نهاد دیگری توجه و حمایت خاصی از ما نداشتند.
 فاطمه آرین دیگر ورزشکار هم استانی که دارای دو مقام قهرمانی در المپیاد ورزشی میباشد و نسترن مژدهی قهرمان مسابقات ملی در وزن ۴۵ کیلوگرم نوجوانان نیز خواستار توجه بیشتر مسئولان به رشته های ورزشی در استان هستند و لازمه درخشش در مسابقات داخلی و خارجی را حمایت مالی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ورزش می‌دانند. 
 رقیه خرم روز دیگر ورزشکار رزمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قبلاً به مدت دو سال در ورزش کبدی فعالیت میکردم  و چند بارر نیز به همراه تیم استان به مسابقات کشوری اعزام. شدم، ولی امکانات و تجهیزات برای این ورزش در استان در سطح مورد انتظار نبود و حتی مربی حرفه ای هم که بتواند این رشته را آموزش بدهد در استان وجدو نداشت و به خاطر علاقه به ورزش وشو وارد این رشته شدم.
در پایان این آئین ورزشکاران و رسانه‌ها از فرماندار شهرستان بویراحمد برای توجه به ورزشکاران رزمی استان درخواست‌های را ارائه دادند که شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد از تخصیص اعتبار ویژه برای رفع مشکلات مالی ورزشکاران مدال آور ورزش‌های رزمی خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1