تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۳۲۷
در ادامه بازدیدهای شبانه در شهر زلزله زده سی سخت؛

استاندار از مقر سپاه فتح استان و دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدیدهای شبانه خود در شهر زلزله زده سی‌سخت امشب از مقر سپاه فتح استان و دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید کرد.
به گزارش کبنا، استاندار ابتدا با حضور در بین پاسداران و بسیجیان با تقدیر ویژه از این نیروی انقلابی و متعهد گفت: تلاش ، کوشش و زحمات شبانه روزی سپاه پاسداران در طول امداد رسانی و کمک رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت و روستاهای اطراف تا به امروز قابل تقدیر و ستودنی است.
کلانتری افزود: نیروهای سپاه پاسداران و بسیجیان جزو اولین نیروهایی بودند که در لحظات نخستین وقوع زلزله خود را به این شهرستان رساندند و در کنار نیروهای امدادی و خدماتی به یاری مردم پرداختند.
استاندار خدمات و همراهی بی نظیر سردار خرمدل فرماندهی سپاه فتح استان و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح را ارزنده و قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: همین وفاق ،همدلی و انسجام میان همه مسئولان استانی باعث مدیریت صحیح و مطلوب این بحران تا این زمان شد.
کلانتری تسریع در روند اسکان موقت و رفع همه نیازمندیها و به ویژه توجه ویژه به روستاهای آسیب دیده را خواستار شد و گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و در پایان و در کمترین زمان از این بحران عبور کنیم.
استاندار تامین امنیت پایدار در شهر و روستاهای این شهرستان زلزله زده را مرهون تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد و گفت: تا کنون حتی یک مورد گزارش سرقت یا دستبرد به اموال مردم گزارش نشده است.
استاندار در ادامه همچنین از دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بازدید و از مدیر جوان این ستاد قدردانی کرد.
حسین کلانتری نگاه ارزشمند عمران و آبادانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مناطق محروم و آسیب دیده را از الطاف خداوند برشمرد و از تلاشهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و آقای شایان نادری مدیر جوان این مجموعه تقدیر کرد.
استاندار حضور رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و شهر سی سخت را فرصتی مغتنم خواند و تصریح کرد: حضور جناب آقای دکتر مخبر بارقه امیدی در وجود مردم زلزله‌زده برای بازسازی و مقاوم سازی خانه های مسکونی ایجاد کرد و از نگاه ویژه و توجه وی به استان تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1