تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۴۳۰۳۶۷
همزمان با سومین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح سه پروژه‌ راه و شهرسازی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا

۰
کبنا ؛مدیر کل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه توسعه شهرستان‌ها ارتباط مستقیمی با راه ارتباطی مناسب دارد گفت: در سومین روز دهه مبارک فجر سه پروژه با اعتبار 361 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش راه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا افتتاح شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، پژمان نیک‌اقبالی ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: همزمان با  سومین روز دهه فجر، سه طرح حوزه راه و شهرسازی استان با اعتبار 361 میلیارد  و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
نیک اقبالی افزود: احداث باند دوم محور اصلی  بابا میدان – یاسوج – سمیرم به طول 12.4 کیلومتر  با اعتبار 300 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی یکی از سه پروژه مذکوره بوده، که با هدف افزایش ارتقاء ایمنی و کاهاش تصادفات، تداوم و ارتقاع سطح ارائه خدمات کیفیت عبور و مرور در مسیر فوق، ایجاد تأمل و همکاری با استان‌های مستقر بر مسیرهای ترانزیتی کشور در راستای هماهنگی، تکمیل حلقه گم شده کریدور ترانزیتی در منطقه جنوب  غرب کشور، حذف نقاط حادثه خیز جهت راعایت حال مردم شریف به بهره‌برداری رسید.
وی تاکید کرد: در طول این مسیر روستاهای تل گاه، سریز، دارشاهی، کریک، سمرون و پاتاوه قرار دارند، که از مزایای مسیر بهره‌مند خواهند شد.
این مسئول افزود: از جمله دیگر پروژه‌های قابل افتتاح امروز احداث پل 120 متری تل‌گاه با مبلغ 50 میلیارد ریال اعتبار که با هدف افزایش ارتقاء ایمنی و کاهاش تصادفات، تسهیل در عبور و مرور در مسیر فوق، حذف نقاط حادثه خیز و.. افتتاح شد.
 نیک اقبالی احداث پل سریز با مبلغ 11 میلیارد و 500 میلیون ریال از جمله دیگر این سه پروژه برشمرد.
نیک اقبالی در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: توسعه راههای ارتباطی در شهرستان‌های مذکور با توجه به گردشگرپذیر بودن منطقه و دارا بودن باغات و زمین‌های کشاورزی، موجب جذب سرمایه‌گذار، توسعه صنایع متوسط و میراث فرهنگی و صنعت گردشگری شده و زمینه اشتغال را نیز افزایش می‌دهد.
گفتنی است اعتبارات پرژه از محل اعتبارات ملی است، و قیمت روز پروژه‌های افتتاحی 960 میلیار ریال است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مهندس نیک اقبال
متشکریم.
Iran, Islamic Republic of
استان ما نیازمند حمایت های مالی کشوری هست.استان ما به شدت محروم هست و همچنان نیازمند کمک ویژه دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری و دیگر وزارتخانه ها و نهادهای کشوری و ارگانهای ملی می باشد.استان ما به شدت محروم هست ودر زیر ساخت ها و حوزه فنی و بهداشتی و درمانی و راه و ترابری مسکن امور اجتماعی و اقتصادی امور رفاهی امور مخابرات و اینترنت امور آموزش و پرورش و آموزش عالی و حوزه صنعت و تجارت و سرمایه گذاری و حوزه مالی ضعیف هسا و خلا و نقص و کمبود دارد.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1