تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۳۰۱۸۸
در پی کسب مقام قهرمانی رقابت‌های هندبال باشگاه‌های کشور انجام گرفت

( تصاویر ) استقبال مسئولان از تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت

۰
کبنا ؛تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های هندبال باشگاه‌های کشور با استقبال مسئولان و ورزشکار دوستان وارد دهدشت شد.
به گزارش کبنا، مراسم استقبال از مدال‌آوران فرازبام خائیز عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری در دهدشت برگزار شد.
فرازبام خائیز پس از کسب مدال طلای رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور دست پر به دهدشت برگشت.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در آیین استقبال از این تیم اظهار داشت: باید قدر جوانان را بدانیم و برای موفقیت‌های بیشتر فرازبام را حمایت کنیم.
امام جمعه دهدشت گفت: توجه به ورزش امر به سلامتی و نهی از آسیب‌های اجتماعی است.
وی ادامه داد: اگر ورزش توسعه پیدا کند زمینه بروز آسیب‌ها و معضلات اجتماعی کمتر خواهد شد و با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش هزینه‌های گزاف بر جامعه تحمیل نمی‌شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر  با بیان اینکه در استان ما صنعت و کارخانه‌ای و نیست گفت: باید مجموعه‌های خودگردان مثل تیم هندبال فرازبام خائیز حمایت شوند تا شاهد چنین موفقیت‌هایی باشیم.
وی از ثابت قدم بودن و برنامه محور داشتن به عنوان راه‌های موفقیت نام برد و تصریح کرد: بدون راهنما موفقیت حاصل نمی‌شود لذا باید هدف‌های میان مدت و بلند مدت داشته باشیم.
همچنین مجید پارسایی با انتقاد از استفاده غیر تخصصی از سرانه ورزشی گفت: لازم است کارگروه فرهنگی در جهت مطالبه‌گری مفید برای جوانان شهرستان تشکیل شود.
مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز افزود: هندبال مشت نمونه خروار از ظرفیت‌های ورزش شهرستان است شکوفایی استعدادهای ورزشینیازمند توجه و حمایت مسؤولان است.
بنا بر این گزارش، تیم جوانان هندبال فرازبام خاییز دهدشت صبح امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که به میزبانی استان قم برگزار شد به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت.
نماینده کهگیلویه و بویراحمد توانست در ششمین دیدار خود در این مسابقات حریف پر آوازه خود ذوب آهن اصفهان را با نتیجه ۲۶ به ۲۰ شکست دهد و به فینال مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور راه پیدا کند.
تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت ساعت هفده عصر امروز در فینال این مسابقات به مصاف شهرداری جهرم رفت و این تیم را با نتیجه ۲۵بر ۱۸مغلوب کرد و بر بام هندبال جوانان ایران ایستاد.
تیم جونان فراز بام خاییز دهدشت توانست در این مسابقات ۵ پیروزی و یک تساوی کسب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1