تاریخ انتشار
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۴۲۹۹۶۰
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و حواشی جالب سفر ریحان‌ محمدپور به خیرآباد و لیشتر / پاسخ جالب محمد‌پور به صحبت‌های معنادار جوانی

۰
کبنا ؛ریحان محمد پور با مردم منطقه خیر آباد و لیشتر (بویراحمد گرمسیر) دیدارهای جداگانه‌ای برگزار شد. این دیدارها حواشی جالبی داشت، مرد جوانی که با تعبیری معنادار یکی از وظایف نمایندگان و مسئولان را آوردن اعتبارات از مرکز برای آبادانی منطقه دانست که محمدپور پاسخ جالبی به او داد.
به گزارش کبنا، زمستان گچساران و باشت هر روز داغ‌تر می‌شود، به انتخابات میاندوره 1400 گچساران و باشت حدود 5 ماه دیگر مانده است، کاندیداها برنامه‌ها و دیدارهای مردمی خود را مرتب برگزار می‌کنند. قبل از این؛ ادبیات برخی کاندیداها همواره ادبیات فقط من هستم بود، ادبیاتی که به نظر می‌آید با ظهور چهره‌های جدید سرکوب شده است. نگاهی به فضای سیاسی گچساران واقعیت‌ها را به گونه دیگری تعبیر می‌کند.
«کارنامه برخی از کاندیداهای فعلی انتخابات میاندوره گچساران و باشت برای همه روشن است؛ ضعف، ناتوانی، تبعیض، پارتی بازی، نورچشم پروری و استخدام فله‌ای، رانت و... در کارنامه آنها موج می زند.» این گفته یکی از اهالی خیرآباد گرمسیر خطاب به ریحان محمد پور کاندیدای احتمالی میاندوره گچساران و باشت بود. این شخص ساکین منطقه خیرآباد تاکید می‌کرد؛ هوای گچساران و باشت به اکسیژن تازه، چهره جدید با فکر و برنامه‌های نو و به دور از گروه بندی و... می‌خواهد.
«مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت بهتر از هر کس دیگری سرنوشت خود را می‌دانند، و نباید به سادگی به بازگشت رفتارهای اشتباه گذشته رأی بدهند، نخبگان، فرهیختگان و تحصیل کردگان کمی به اطرافشان نگاه بیندازند، می‌بینند، چهره‌های تکراری را که در این سال‌ها برای خودشان منفعت‌ها کسب کردند.» این‌ها نیز بخشی از دغدغه‌های مردم خیرآباد و لیشتر بود که با ریحان محمدپور مطرح شد.
محمدپور در دیدارهایش در بویراحمد گرمسیر یکی از حقوق مردم را رفتارهای صادقانه مسئولان عنوان کرد و گفت: هیچ وقت با مردم با زبان برخی از سیاستمردان امروز صحبت نمی‌کنم، برخی از سیاستمردان ما کارشان این شده که با حرف‌های درشت و قلمبه و سلمبه جامعه را فریب دهند و از آن طرف کیسه نزدیکان و نورچشمی‌های خودشان را پر کنند.
در ادامه این دیدارها؛ فردی خاطره‌ای از ریحان محمدپور تعریف می‌کرد و می‌گفت: «مشکلی در تهران داشتم و به دلیل عدم شناخت محیط پایتخت دست به دامن آقای محمد پور شدم که او در کمتر از 40 دقیقه خودش را به من رساند.» او گفت: «آقای محمدپور در آن سال که نه به فکر انتخابات بودند، اینگونه پیگیر مشکلات مردم بودند» محمدپور در واکنش به خاطر این فرد، تبسمی زد.»
 یکی دیگر از حاضرین می‌گفت: در این روزها که رفتارهای کاندیداها را رصد می‌کنیم، آقای محمد پور کاندیدای هست که برای مخالف و موافقینش قابل احترام و راه و منش او برای آیندگان درس آموز است.
فرد دیگری گفت: رود خیرآباد از سرچشمه‌های شیرین رودخانه زهره و از ارتفاعات زاگرس سرچشمه می‌گیرد، امیدوارم مسئولان بتوانند، از ارتفاعات [تهران] برای مردم روزهای خوشی را رقم بزنند، همچون آب‌های شیرین زاگرس. محمدپور به او پاسخ داد؛
می‌مانم،
تا با طراوت باران،
هزار عشق نگفته،
بابونه‌های زاگرس را،
با برادران و خواهران دیارم تقسیم کنم. [تشویق و صلوات حضار]
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با این 10 نفر می خواهی رای بیاوری؟
Iran, Islamic Republic of
بخداتوتوقبول نمیشی فقط خودتوخراب میکنی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1